Jump to content

racen liberty ( lost damned)


BILAL7000

Recommended Posts

Ik heb veel moeite om de twaalf stad races te voltooien ik heb er nog maar 3 van de twaalf gedaan , ik eindig steeds als laatse of ergens midden in ,zijn er nog mensen die hier problemen mee hebben eventueele tips zijn welkom.

Link to comment
Delen op andere websites

Vooral niet te gestrest raken, want dan gaat het helemaal mis. Probeer op sommige plekken (zoals bochten) iets af te snijden, dus bijvoorbeeld over het gras en niet over de weg. Verder kan ik je niet echt helpen.. Veel succes :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je probeert om de races te winnen en je bent nog niet zo goed in het neerknuppelen van je tegenstanders, probeer ze dan zoveel mogelijk uit de weg te gaan. Rijden zij links, haal ze dan rechts in en v.v. Verder inderdaad zoveel mogelijk afsnijden, en neem scherpe bochten niet met een te hoge snelheid. Je tegenstanders doen dit vaak wel en ze verliezen dan vaak de controle over hun voertuig. Lig je eenmaal voor, en blijf je goed op de weg, dan zullen ze je niet meer zo makkelijk inhalen. Suc6 ermee.

Link to comment
Delen op andere websites

En denk er aan dat het 's nachts rustiger is op de weg.

Dat kun je ook zelf aanpassen in je settings. Je moet dan gewoon dat balkje van verkeer of auto's helemaal naar links schuiven en er is dan heel weinig verkeer op de weg ;)

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

En denk er aan dat het 's nachts rustiger is op de weg.

Dat kun je ook zelf aanpassen in je settings. Je moet dan gewoon dat balkje van verkeer of auto's helemaal naar links schuiven en er is dan heel weinig verkeer op de weg ;)

Dat ligt eraan. Op de consoleversies zit deze optie niet in het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de missie gehaald met de Hexer, en gewoon door lekker behendig te rijden sta je zo eerste. In bochten etc knallen de NPC's vaak tegen muurtjes en wat dan ook aan, en zo kun je een flinke voorsprong opbouwen. Misschien als je verteld wat je moeilijk vind, dat we je dan kunnen helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...