GT-Aap Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 (bewerkt) Hallo, Ik ga weer eens aan de slag met San Andreas, en begin dus met mods te installeren voor het uiterlijk van het spel. De flora, fauna, effecten, etc. Ik heb al een twee dingen gedownload; -Project Oblivion 2010 HQ -SRT 3 Continue v1.7 Ik heb nog een map helemaal vol met mods maar die installeer ik pas als de omgeving klaar is. Nu lees ik dat als ik bovenstaande mods allebei wil installeren, ik eerst de SRT3 Continue v1.7 moet installeren, en daarna pas de Project Oblivion 2010 HQ. In de map van de laatsgenoemde tref ik in de readme aan dat je de gtasa.exe moet vervangen. Mijn vraag is: kan ik na het installeren van deze twee mods, en ook nog mods als bv. Great effects en voertuigen/gebouwen, ook nog CLEO3 Mods installeren? Daar moet je namelijk je gtasa.exe speciaal voor downgraden! Of moet ik bij Project Oblivion 2007 HQ blijven? En verandert SRT3 Continue v1.7 eigenlijk niet TEVEEL aan het spel waardoor je niet meer het GTA-Gevoel hebt? Volgens mij past de mod niet meer in het spel, is het TE realistisch? Alvast bedankt! Bewerkt: 28 december 2010 door GT-Aap Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Cleo 3 is ernstig verouderd ik zal kiezen voor Cleo4 Maar je hebt de Compact gta sa exe nodig Dus als je dan de maar die kan je ook gewoon in je gta sa map plakken als: gta_sa_compact.exe en de orginele als gta_sa.exe dan kan je de orginele wel vervangen Reageren
GT-Aap Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Ik heb zojuist besloten om de SRT Continue V1.7 NIET te installeren, maar de Project Oblivion 2010 HQ wel, moet ik dan alsnog de gtasa.exe vervangen of moet dat alleen als je ook SRT installeert? Uit de readme kan ik het niet echt opmaken... ik lees op verschillende plekken dat het bij Project Oblivion 2007 HQ niet nodig was om de gtasa.exe te vervangen, in de 2010 versie? Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Ik heb zojuist besloten om de SRT Continue V1.7 NIET te installeren, maar de Project Oblivion 2010 HQ wel, moet ik dan alsnog de gtasa.exe vervangen of moet dat alleen als je ook SRT installeert? Uit de readme kan ik het niet echt opmaken... ik lees op verschillende plekken dat het bij Project Oblivion 2007 HQ niet nodig was om de gtasa.exe te vervangen, in de 2010 versie? Ik ben ,t even kwijt kan je even de Readme uploaden? Dan kan ik zelf even lezen Reageren
GT-Aap Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Alstjeblieft, ReadMe.txt Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Alstjeblieft, ReadMe.txt Niet een echt duidelijke Readme... Heb er wel eens betere gezien. Ik snap de readme zelf ook niet Reageren
GT-Aap Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Alstjeblieft, ReadMe.txt Niet een echt duidelijke Readme... Heb er wel eens betere gezien. Ik snap de readme zelf ook niet Nee inderdaad. Weet iemand anders misschien of ik de gtasa.exe ook moet vervangen als ik ALLEEN Project Oblivion 2010 HQ installeer, zonder SRT3 V1.7? Reageren
danny18 Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Alstjeblieft, ReadMe.txt Niet een echt duidelijke Readme... Heb er wel eens betere gezien. Ik snap de readme zelf ook niet Nee inderdaad. Weet iemand anders misschien of ik de gtasa.exe ook moet vervangen als ik ALLEEN Project Oblivion 2010 HQ installeer, zonder SRT3 V1.7? Jup volgens de readme moet je die ook vervangen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.