Jump to content

Loopt vast in menu

TheCoolGamer

Recommended Posts

Als ik tijdens het spel in het menu wil komen, slaat soms het spel vast. Ook in het save-menu heb ik daar last van. Het is steeds de 2e/3e keer dat je in het menu komt voordat hij crasht. Weet iemand de oplossing hiervoor?

Delen op andere websites

weet er niet echt veel van maar haal eens de nieuwste drivers op voor je system vidkaart enzo . en misschien je os even updaten .

ps ik weet niet welke os je hebt maar als je xp hebt kijk eens wat er verder allemaal aanstaat wat problemen kan veroorzaken

Bewerkt: door thewolfmanjack
Delen op andere websites

de drivers van mijn videokaart zijn in ieder geval up-to-date (van NIVIDIA). Ik denk niet dat 1 van de programma's die draaien het veroorzaken, want bij andere spellen heb ik daar geen last van.

Delen op andere websites

een goude raad schakel tijdens het spelen zoveel mogelijk achtergrondprocessen uit vooral anti-virus, beveiligingssuites. Dat zou een oorzaak kunnen zijn. Geef eens wat meer info over je systeem. Dit kom je zo te weten : bij uitvoeren typ je dxdiag druk op ok vertel mij wat er daar staat vervolgens ga je naar het tabblad beeldscherm welke 3d-kaart staat er vermeld onder apparaatinstellingen. Probeer ook eens je resolutie eens te wijzigen , schakel ook AA uit.

Delen op andere websites

ik heb zelf een NVIDIA GeForce MX 440. Directx 9.0c.

Resolutie wijzigen heb ik al geprobeert, dat maakt niet uit. AA staat bij altijd uit. Ik zal eens mijn virusscanner uitzetten. Kijken of dat werkt.

EDIT: werkt niet :(

Bewerkt: door TheCoolGamer
Delen op andere websites

MX 440

weet het niet 100% zeker maar de kaart die je hebt is volgens mij een opgevoerde geforce 2 (volgens mij hier in dit forum ergens gelezen ) en die zijn niet echt geschikt om sa tespelen denk ik . maar zoals ik zei denk ik , ik weet het niet zeker

Delen op andere websites

De geforce 4 mx (is maar een direct x 7.0 kaart) serie was eigenlijk een marketingtruc van nvidia. Vele mensen geloofden dat ze een geforce 4 ti hadden die is wel de opvolger van de geforce 3 die pixel en vertex shader 1.1 support hebben. Zoals ik reeds in ander topic zei is dit maar een opgewaardeerde geforce 2. Probeer eens ipv van 32 bit op 16 bit te spelen in de laagste resolutie. Anders zou ik het niet weten. Wachten op een patch.

Delen op andere websites

ik weet niet precies hoe het zat maar het kwam erop neer dat terwijl NTFS sneller is met windows SA er schijnbaar wat langer overdoet dan het hoort om dingen telezen en dan loopt het nogal eens vast . is mij verteld toen ik GTA SA ook had gekocht en niet eens uit het menu meer kon komen doordat alles vast sloeg nu ik het op fat 32 heb staan draait het perfect ( nu moet ik alleen nog leren spelen lol )

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...