TheCoolGamer Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Ik heb al een manier ondekt om het probleem op te lossen. Aan het begin van het spel de resolutie veranderen en het crasht niet in het menu. Waarom dat werkt weet ik ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 het zijn vaak kleine dingen waar door het fout gaat dus zo zie je maar weer gewoon proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheCoolGamer Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 dus nu dacht ik de oplossing te hebben door de resolutie te veranden en weer terug te zetten, maar de 2e keer dat je de resolutie veranderd herstart de pc gelijk <_< blijf nog wel ff zoeken naar een goede oplossing. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.