Jump to content

PCI internet kaart


GTA freakje

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik heb in mijn PC een PCI internet kaart zitten.

Deze heeft echter het probleem dat zijn metalen bevestiging korter is dan de bevestigingspunten in de kast. Hierdoor komt hij bij het einde een klein beetje uit de PCI poort omhoog. Meestal werkt dit goed maar na verloop van tijd onstaan er contactproblemen. Zeker als ik de internet antenne bijstel. Doordat er ook geen schroef aanzit, hangt hij eigenlijk met zijn gewicht aan de contactpunten die in de PCI poort zitten. Hoe is dit op te lossen? Wordt dat een nieuwe kaart of is er een andere oplossing.

Mvg GTA Freakje

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt dan denk ik een klein formaat kaart (low profile) bij een normale kast. Misschien met wat creatief plakband werk krijg je het vast, anders moet je een nieuwe kaart kopen met het goede formaat.

Ik denk dat het dan toch ooit een nieuwe gaat worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon een beetje beunen.

Lang boutje pakken, 4 ringetjes en 3 moertjes.

Boutje pak je vast, een ringetje erdoor, dan door de oorspronkelijk schroefgat steken of draaien, andere kant een ringetje, en dan een moertje erop.

Dan zou de rest van je boutje door dat gaatje van je PCI kaart steken, eerst een moertje erop en aan de PCI kaart zijde een ringetje, aan de andere kant ook, zodat je ringetjes aan de bracket zitten en dan beide moertjes aandraaien zodat je PCI kaart recht en mooi vast zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...