Jump to content

Games For Windows MarketPlace


rora

Recommended Posts

Hallo GTAers.

Ik heb GTA IV The Complete Edition gekocht, Heb alles geinstalleerd en nu wil ik The Ballad of Gay Tony gaan spelen maar dan moet ik mn download bevestigen... en als ik daarop klik kom ik bij mijn bureaublad en staat er Games for Windows Marketplace en als ik dan wil inloggen met me MSN Adres komt er een foutcode.(Zie Bijlagen)

Ik heb al mijn wachtwoord opnieuw opgevraagt en mijn wachtwoord gewijzigt, maar dat helpt niks.

Kan iemand mij helpen?

(PS) Ik had al een andere onderwerp geplaatst maar vind deze wel iets duidelijk dus die andere mag wel weg. ;)

Groet Roy

post-125840-1293540791,38.png

Bewerkt: door rora
Link to comment
Delen op andere websites

Als je je aanmeld moet volgensmij ook @hotmail of @live erachter staan en niet alleen het 1e deel :)

Ik zie in jou screen dat alleen het 1e deel er staat dus misschien ligt het daar aan?

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Als je je aanmeld moet volgensmij ook @hotmail of @live erachter staan en niet alleen het 1e deel :)

Ik zie in jou screen dat alleen het 1e deel er staat dus misschien ligt het daar aan?

Je hebt gelijk, het is fout omdat je een email-adres moet invoeren (@Live of @Hotmail dus)

Het staat er ook onder bij 'voorbeeld'

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

dan typ je toch gwn: voorbeeld (at) hotmail DOT com zodat wij weten dat je je email nie wil laten showe

Waarom, jullie mogen me wel toevoegen hoor?

Maar als je dat niet wil doe je het toch niet:O

>>> Door Jacky-2007: Ter bescherming van je eigen privacy is het posten van je mailadres niet toegestaan op het forum.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...