Jump to content

Games for windows live werkt niet


freack

Recommended Posts

hallo

ik heb een tijdje geleden ook al eens een post geplaatst dat ik gta niet kon opstarten toen radde mij iemand aan om xlive te instaleren ,heb ik dan ook gedaan en ik kon ook gta weer opstarten maar mijn volgend probleem is dat ik door dat xlive bestandje niet meer online kan want mij games for window live werkt niet in gta dus kan ik niet online

heb ook al gta herinstaleert + windows for live maar nog werkt het niet kan iemand mij helpen?

mvg

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is in dat zelfde topic je ook al vertelt dat xliveless Games for windows live uitschakelt en je dus niet online kunt

maar hoe kan ik dan gta spelen en onlinde gaan? das ook dom dat xlives games for windows live uitschakeld

Link to comment
Delen op andere websites

die Xlive bestand is een asi loader die idd ervoor zorgt dat je niet online kan, omdat hij dan denkt dat je gaat modden in MP.

als een (asi loader zoals xlive) ervoor zorgt dat je kunt opstarten, dan moet je mss eens een andere asi loader gebruiken.

ik gebruik een asi loader genaamd: Yaasil

daarmee kan je wel gewoon online.

download link: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=394806

suc6

Link to comment
Delen op andere websites

die Xlive bestand is een asi loader die idd ervoor zorgt dat je niet online kan, omdat hij dan denkt dat je gaat modden in MP.

als een (asi loader zoals xlive) ervoor zorgt dat je kunt opstarten, dan moet je mss eens een andere asi loader gebruiken.

ik gebruik een asi loader genaamd: Yaasil

daarmee kan je wel gewoon online.

download link: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=394806

suc6

ja ik heb het yaasil bestand in de gta IV map geplaatst maar nog kan ik games for windows live niet openen

en als je het spel opstart normaal komt er dan op van games for windows live freack heeft zich

aangemeld maar er komt niets op dus hoe komt dat dan en hoe kan ik dat oplossen?

mvg

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer het eens met de Asi loader van Alexander Blade. Derde keer goede keer, misschien?

nee het werkt nog niet ik druk op de home toets en opend games for windows live nog niet :( .

hopelijk is dit de laaste keer dat ik slecht nieuws heb en werkt het bij de volgende die mij wild helpen wel.

mvg

----

of is er een andere xlive die wel werkt vb de welke hebben jullie kunen jullie die een geven?

avat bedankt

>>> Door Hanneswasco: Ik heb even je berichten voor je samengevoegd, gelieve in het vervolg je berichten te bewerken. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een gewone asi loader blokkeert Games for Windows LIVE niet, dus dan moet xlive.dll of iets dergelijks nog aanwezig zijn in je GTA IV map. Herinstalleer GTA IV misschien nog eens en zet er een gewone Asi loader in. Die van Alexander Blade heb ik persoonlijk nooit problemen mee gehad.

dus dan moet ik xlive.dll gewoon verwijderen uit dta IV map en alleen de asi loader in de GTA IV map platsen?

----

maar als ik xlive.dll verwijder uit GTA IV map dan kan ik GTA IV weer niet opstarten dus kan iemand een goede Xlive.dll geven en dan de ASI loader dat ik na al die weken nog es online kan.

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...