Jesperkaj Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Gemaakt voor de battle tegen faridjee: Reageren
Cabyon Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Iemand? Hoi.. Niet echt je beste sig. Er loopt een rare lijn door de sig (van een texture, vermoed ik). Ik vind de Ocean Riple/Wave ook niet echt geslaagd op de achtergrond. Ik vind het formaat te klein. De tekst is goed. Je zou het 500x150px kunnen maken en gaan werken met textures en clipping masks. De focal is wel goed. Reageren
Royboow Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Ik vind hem opzich wel mooi, op een paar punten na, De ripple is mislukt, je ziet eigenlijk nog alle delen van de render, ook zijn delen te overbelicht in de ripple, ook die witte punt achter de tekst is niet heel goed, over het algemeen word de aandacht wel naar de render getrokken, maar wijkt daarna toch wat af door de felle lichtpunten. Over het algemeen toch wel mooi, 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.