Jump to content

Opstart en opslaan probleem


Paattrick

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Ik heb GTA IV nu al een tijdje gewoon legaal, en hij deed het altijd gewoon goed, totdat ik laatst W7 installeerde, en uiteindelijk ook GTA IV weer herinstalleerde.

Ik kom nu bij het hoofdmenu waar men eerst moet kiezen tussen GTA IV en L&D en BOGT. Ik kies natuurlijk GTA IV, want de anderen heb ik niet. Dan kom je in het menu met de knop Play, en nog andere dingen als LIVE, en LIVE Marketplace. Ik wil wel mijn opgeslagen savegames die ik dus via LIVE had uitgespeeld gebruiken, of in ieder geval wel via LIVE spelen, zodat ik ook Multiplayer kan spelen.

Al ik nu wil inloggen via GFW, krijg ik eerst het laadschermpje om mijn LIVE profiel te downloaden, waarop hij zeer snel deze melding geeft:

Kan u niet bij de LIVE service aanmelden, omdat er problemen zijn het met netwerk of de Windows LIVE ID service is niet beschikbaar.

Mijn firewall blokkeert GTA IV en LaunchGTAIV.exe niet.

Ik zou absoluut niet weten wat ik hiermee nu moet doen. Ik zou het heel erg op prijs stellen als u me kunt helpen!

Groet,

Paattrick.

PS.

Ik heb beperkte toegang tot de configuratie instellingen van mijn router, dus ik kan geen poorten openen o.i.d. Mijn modem-router configuratie is niet veranderd sinds ik gewoon GTA IV kon spelen.

PSS.

GFW is afkorting van Games For Windows - LIVE

Bewerkt: door Paattrick
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Geen nood voor een nieuw topic? Bump het oude gewoon! ;)

Ik zou het eens proberen met een ander account, dat je dus nog moet aanmaken. Misschien lukt het dan wel! ;)

Sorry, ik had geen idee dat je kon bumpen =$.

Ik zal het eens proberen, bedankt!

edit: Het is opgelost. Geen flauw idee waarom hij het niet deed, maar me pa kwam naast me staan, en opeens deed hij het. Raar ding. Toch bedankt!

Bewerkt: door Paattrick
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...