Dr.Oppai Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Soms erger ik me nog meer aan die superkorte onderbrekingen, bijvoorbeeld Discovery Channel. Daar geven ze 2 minuten reclame, maar wel ieder kwartier.. Op RTL geven ze 10 minuten reclame, maar wel ieder kwartier/ 20 minutes. Beter 2 minuten dan 10. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 TV-zenders moeten ook hun inkomsten hebben, maar het wordt inmiddels wel heel erg. Vooral van die zo-vaak-komende mega-saaie reclames. Het loopt echt de spuigaten uit. Dat ik 2x reclame heb in een uitzending van een uur kan ik nog overheen komen, maar dan wel 2x 5 minuten. Maar goed, wij kunnen er wel over miepen, maar dat heeft echt geen zin. Ze gaan die enorme opbrengsten echt niet verminderen. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Wees blij dat wij wonen niet in VS want na 10 min heb je al reclame en 10 min later alweer reclame. Reageren
-Stan- Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Ja ik vind dat er teveel reclame is maar dit is nou eenmaal nodig om de zender draaiende te houden. Ik vind dat er vooral te veel reclame is op sites. Pop ups etc. Wat ik wel het meest irritant vind is de advertentie voor een filmpje op Youtube. Dat je nog eens 20 seconden moet wachten voordat je eindelijk je filmpje kan zien. Reageren
Cash Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Ja ik vind dat er teveel reclame is maar dit is nou eenmaal nodig om de zender draaiende te houden. Ik vind dat er vooral te veel reclame is op sites. Pop ups etc. Wat ik wel het meest irritant vind is de advertentie voor een filmpje op Youtube. Dat je nog eens 20 seconden moet wachten voordat je eindelijk je filmpje kan zien. Thank God voor de F5 knop. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Thank God voor de F5 knop. Die werkt de helft van alle keren niet eens... Ik erger me inderdaad aan alle reclame op tv's en websites, maar het is nou eenmaal nodig om het draaiende te houden. Zonder reclame zou alles failliet gaan! Reageren
R-fl3x Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Wachten voor advertenties op YouTube? Nog nooit gehad, nee.. Reageren
Cabyon Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Wachten voor advertenties op YouTube? Nog nooit gehad, nee.. Het zit voornamelijk bij de artiesten die een YT-kanaal hebben gekoppeld aan hun platenmaatschappij. VEVO heeft onder de bezoekers van YT een hele slechte reputatie als het gaat om reclame voor een filmpje. Probeer eens, 90% kans dat jij reclame krijgt. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Het zit voornamelijk bij de artiesten die een YT-kanaal hebben gekoppeld aan hun platenmaatschappij. VEVO heeft onder de bezoekers van YT een hele slechte reputatie als het gaat om reclame voor een filmpje. Probeer eens, 90% kans dat jij reclame krijgt. En dan kom je er naderhand achter dat het liedje censored is, dan breekt de hel uit bij mij! Ja als je zo een reclame ziet wil je dat product wat je ziet gelijk niet meer kopen, omdat het je mateloos irriteert.. (Denk aan garnier ) Reageren
NandroDavids Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Ik heb er geen moeite mee dat er reclame zit in tv-programma's. Bij de meesten vind ik 't zelfs handig, omdat je dan toch even rustig wat eten/drinken kunt pakken. In de kerstvakantie keek ik op Nederland 3 een paar films en daar zit dan geen reclame in. Dat vind ik vervelender dan elk half uur even 5 á 6 minuten reclame zoals bij de commerciëlen. Daarnaast: zonder reclames zouden heel veel programma's geen eens op de tv zijn. Het is wat dat betreft een noodzakelijk kwaad geworden, gezien het geld dat ermee gemoeid is. Dan heb je ook nog de reclame in programma's zelf, door 'subtiel' een bepaald merk in beeld te brengen. Expeditie Robinson werd bijvoorbeeld gesponsord door Pepsi en je zag dan ook regelmatig Eddy Zoëy een blikje Pepsi opentrekken. Zelfs daar heb ik geen problemen mee, ik vind 't zelfs wel leuk om te zien hoe ze dat erin proberen te verwerken. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Ik vind Reclame irritant. Zo om de kwartier. ik had liever gad dat ze om de half uur een reclame hielden. Maar ja, soms dan ben ik wel dankbaar voor een reclame als ik nodig naar de WC moet en niks wil missen of als ik eten/drinken wil pakken. Reageren
ikt Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Ik vind Reclame irritant. Zo om de kwartier. ik had liever gad dat ze om de half uur een reclame hielden. Maar ja, soms dan ben ik wel dankbaar voor een reclame als ik nodig naar de WC moet en niks wil missen of als ik eten/drinken wil pakken. 2 minuten Dat is genoeg om te pissen en een zak chips te pakken Reageren
Gertruud Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Natuurlijk hebben tv zenders hun inkomsten kodig en halen ze die uit reclame, maar alsjeblieft, 10 minuten reclame elke 20 min??? Ik word er horendol van... En ik laat er ook wel eens een film of serie voor zitten, en ga maar naar bed, gewoon omdat ik echt geen zin heb om weeeer een reclameblok te wachten... Reageren
idrii6666 Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Geplaatst: 13 januari 2011 Natuurlijk hebben tv zenders hun inkomsten kodig en halen ze die uit reclame, maar alsjeblieft, 10 minuten reclame elke 20 min??? Ik word er horendol van... En ik laat er ook wel eens een film of serie voor zitten, en ga maar naar bed, gewoon omdat ik echt geen zin heb om weeeer een reclameblok te wachten... Reclames hebben voordelen en nadelen +ja kan dan eens snack gaan hale -als je een week kijkt naar vtm ken je een reclame spotje al vanbuiten - er gebeurt iets spanndend opeens reclame Ik vindt reclame meer nadelen hebben dan voordelen Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Geplaatst: 3 februari 2011 Ik erger me dood aan reclames, vooral die Monden die later bewegen dan dat ze praten in de reclame zelf. Of dan die domme, saaie onnodige reclames zoals van ''Bel naar 2020 en ontvang een SMS terug van de waarde van een huis!'' Die reclames mogen van mij gewoon, oprotten.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.