Caltson Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Reclame is inderdaad vervelend en is door vele kijkers niet liever niet gezien dan wel. Zoals eerder gezegd is het wel nodig voor de TV Maatschappij om reclame uit te zenden voor hun inkomsten. Zonder reclame waren misschien sommige zenders wel betalend geweest! Anderzijds, reclame brengt veel onzin met zich mee. Ik, als student voedings- en dieetkunde vind het bijzonder erg om te zien hoeveel reclamespotjes durven beweren dat hun producten goed en gezond zijn, terwijl ze 10x erger zijn dan hetgeen zij proberen slecht te maken... Reclame is voor mij dan ook eens goed om mee te lachen, maar voor de rest storend en vol met leugens. Reageren
Faenty. Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Mijn vriendin is zo een naïf iemand als het om reclames draait, oh Dean dat moet we eens kopen en oohhhh kijk dat dan eens. Een huis vol troep is het dus. En raad eens wie betaalt? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Die reclames zijn irritant, Maar ik heb er zelf persoonlijk geen problemen mee. Ik wordt toch nooit aangetrokken door een reclame. De helft geloof ik toch niet in. Maar ook door die reclames krijgen de TV zenders meer geld, waardoor ze minder hoeven te vragen om het bij jou thuis te leveren. En krijgen ze meer geld binnen om zo betere Kwaliteit TV programma's en betere films uit te zenden. ( Reageren
TomFurga Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 En krijgen ze meer geld binnen om zo betere Kwaliteit TV programma's en betere films uit te zenden. Bij de publieke omroep kan ik me dat nog voorstellen, maar dat de commerciëlen veel moeten betalen voor de meuk die ze uitzenden gaat er bij mij niet in, op een enkele speelfilm na dan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.