Jump to content

Probleemje met gang wars (TLAD)


ikt

Recommended Posts

Hallo :)

Het lukt maar niet om die gang wars te doen :( Ik ben al 3x achter elkaar dood gegaan, en ik heb echt geen idee hoe die gang wars moeten.

Wat meer info:

:puh:

Ik heb net de 80ste gangwar gedaan, en zoals jullie weten komt er bij elke gangwar een schepje bij :) Dus ik zit nu met dit: ik mijzelf, Clay en Terry (max alles van makkelijkere gangwars) + 4 nietsnutten (minimaal alles omdat ze elke keer dood zijn) tegenover 20+ vijanden, die pas na 4 magazijnen aan Auto 9mm dood gaan. Ik heb simpelweg geen idee hoe dit moet. Ik heb al een paar keer rondgereden om een securitycar te bemachtigen (werkt heerlijk: kogelwerende voorruiten en kleine zijraampjes die hoog zitten + de auto kan goed tegen alles en nog wat, maar die zijn er niet erg vaak), een helikopter te jatten (werkt ook heerlijk met RPG en Sniper, maar van Alderney naar Algonquin rijden om weer terug te gaan naar Alderney is niet mijn favoriete bezigheid) en de rest, gewoon knallen. Schuilen/muurtjes zoeken werkt niet, omdat ze met zijn 6en tegelijk op mij schieten met hun leuke Mini-UZI's. Ze rushen ook lekker vaak. Erinknallen met een normale auto werkt ook niet lekker, de mooie ruiten bieden niet zoveel bescherming (laag + groot). Plus, de auto vat nogal snel vlam als 15+ mensjes op je staan te schieten. Rustig afstappen en benaderen werkt in de meeste gevallen wel redelijk, totdat een paar vijanden achterom lopen en je van achteren nakken.

Wat dacht je anders? :puh:

Dit is MOEILIJK :D

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, zorg ervoor dat je sowieso genoeg munitie hebt voor al je wapens. En maak vooral gebruik van het schuil-systeem. Granaten kunnen met name handig zijn om groepjes in een keer neer te halen. Sniperen werkt ook uitstekend, vooral bij de mensen die op gebouwen staan. Zorg voor genoeg Health en Body Armor, en blijf vooral opletten.

Link to comment
Delen op andere websites

Man, ik vond de 50ste Gang War al zo moeilijk. :puh:

Je kunt altijd maar beter eerst zorgen voor een volle Health- en Armorbalk, en dan de volgende wapens bij Terry kopen: Assault Shotgun, Pipe Bombs/Grenades, Carbine Rifle. Daarmee doe ik het altijd..

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, zorg ervoor dat je sowieso genoeg munitie hebt voor al je wapens. En maak vooral gebruik van het schuil-systeem. Granaten kunnen met name handig zijn om groepjes in een keer neer te halen. Sniperen werkt ook uitstekend, vooral bij de mensen die op gebouwen staan. Zorg voor genoeg Health en Body Armor, en blijf vooral opletten.

Het schuilsysteem is nogal nutteloos, zelfs als je je arm omhoog steekt om blind te schieten word je al lekker geraakt :cab: Sniperen kan ook, maar bewegende doelen sniperen is nogal moeilijk, en dan heb je niet genoeg aan 40 kogels. Health en body armor vul ik altijd aan.

pak een helikopter, parkeer die voor de clan wars, loop erheen, stap van je motor, ga in de heli, ga naar een gebouw daar in de buurt, en snipe ze door hun hoofd.

en anders : rpg ofzo?

Het probleem is dat bij het starten van een gang-war, de hele omgeving voor de cutscene opgeruimd wordt. Niet handig :N

Man, ik vond de 50ste Gang War al zo moeilijk. :puh:

Je kunt altijd maar beter eerst zorgen voor een volle Health- en Armorbalk, en dan de volgende wapens bij Terry kopen: Assault Shotgun, Pipe Bombs/Grenades, Carbine Rifle. Daarmee doe ik het altijd..

Succes!

Heb ik allemaal. Ben onlangs overgestapt op de AK omdat die langzamer schiet (is minder snel kogels verneuken als ik weer eens in mijn full-auto mode zit).

Leuk weetje, ik ben inmiddels al $100000 kwijt aan die gang wars. Ik vecht nog het liefsts tegen AOD, die zitten op motoren. Tegen anderen is het wat moeilijker, dit zitten in volgepakte auto's. Het is moeilijk te geloven, maar gisteren was mijn hele mini-uzi leeg. 1200 kogels. Van mijn auto-9mm had ik nog zo'n 200 kogels over van de 1200. Andere wapens heb ik amper gebruikt, ik was nogal bang om uit te stappen uit mijn securitycar. :(

Hoe kom je trouwens aan geld in TLAD? Met races verdien ik nauwelijks iets. Motoren jatten levert ook wel wat op, maar niet bijster veel. Als dit zo doorgaat moet ik bij de 100ste gang war met blikjes gaan gooien oid. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...