Dutchy3010 Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 Uitslag GTAForum Awards 2010! Leden AwardsGTA-gerelateerde AwardsModding AwardsGraphicsAndere persoonlijke kwaliteitenCommunity awards Forum-gerelateerde prijzen Guardian1980 (Beste Lid/Behulpzaamste Lid): Promotie naar Superlid. BierBuikje (Beste Superlid/Leukste avatar): Promotie naar Megalid. Silverbyte (Beste Megalid/Beste Sfeermaker): Promotie naar Graphics Moderator. Folkerthoog (Beste Nieuwkomer): Meer inboxruimte. VWO-er (Beste Savegamer): Meer uploadruimte. Flitskikker (Computerexpert, Beste signature): Reclame in Computer Talk voor een zelfgemaakt programma naar keuze en signature boven Graphics Showroom. Kai-Shockwave (Beste Award Badge, Beste Graphicus, Beste Tutorial, Leukste Profielpagina): Tutorial pinned, een pinned topic in Graphics Showroom tot de nieuwe Forum Awards. Svenie (Beste GTA CTW Kenner): Meer inboxruimte. Amfetamientje (Grappigse Lid): Meer inboxruimte. Mania-92 (Beste Debater): Meer inboxruimte. BC7 (Beste IV-era Modder): Pinned topic in Modding Showroom naar keuze. Puma (Beste III-era Modder): Pinned topic in Modding Showroom naar keuze. Dutchy3010 (Beste Admin): Goddelijke status. OWN (Beste Project): Reclame op de carrousel (neem contact op met Joriz op het moment dat OWN hier gebruik van wil maken!) DYOM (Beste Modificatie): Reclame in "regels"-blok van Modding Showroom. Beste Screen: Komt op WikiGTA. De prijzen komen zo snel mogelijk naar jullie toe! Iedereen die geen forum-gerelateerde prijs heeft gehad, zal het moeten doen met de eeuwige roem en de award badge. Daar kan toch geen forum-gerelateerde prijs tegenop? Aan alle winnaars, namens het hele admin-team, van harte gefeliciteerd. Wij verwachten het in het vooruitzicht gestelde bedrag voor 5 januari op onze bankrekening, anders zijn wij genoodzaakt met terugwerkende kracht de badge en titel te ontnemen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 Gefeliciteerd allemaal met de prijzen! @Hieronder: <3 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 Zoveel mensen die kijken en niemand die feliciteert? Dan begin ik maar. Edit: Visser, niet inhalen! Alle winnaars van harte gefeliciteerd! Silverbyte veel succes bij Graphics en welkom bij het team! Alle stemmers voor OWN ook enorm bedankt, wij zullen de award met trots dragen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 Ah, dit voelt echt als een déjà vu. Iedereen gefeliciteerd met zijn of haar prijzen. Jullie hebben het zeker verdient. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 Er stond niet dat er gerageerd gereageerd mocht worden. Iedereen die een award (of meerdere) gewonnen heeft: Gefeliciteerd! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 Het is allemaal harstikke terecht, (behalve beste wikigta pagina) Die gene die promoties hebben gehad; Gefeliciteerd! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 Allemaal gefeliciteerd met jullie prijzen! Silverbyte, succes. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 Iedereen van harte gefeliciteerd met de GTAForum Awards! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 Weer niks voor mij. Toch feliciteer ik alle winnaars! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 Silverbyte, ik zei toch dat je graphics mod zou worden. Ik zei toch.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 Iedereen gefeliciteerd met zijn of haar prijs! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crypteq Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 (bewerkt) Allemaal gefeliciteerd met de prijzen en de roem Bewerkt: 28 december 2010 door BC7 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 (bewerkt) Weer niks voor mij. Gelukkig, ik ben niet de enige koele persoon zonder prijs. Maar van harte met de koele personen die wel een fantastische badge op zak mogen steken. Bewerkt: 28 december 2010 door Basssss Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 Ehm, waarom staat er op de Award dat .Senne de beste Screen heeft, maar daaronder dit: •Svenie (Beste GTA CTW Kenner, Beste Screen): Meer inboxruimte. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 Allemaal gefeliciteerd met de Awards, en Silverbyte, welkom bij de crew! Ik neem aan dat je zeer binnenkort zorgt voor een goeie biervoorraad om je promotie te vieren? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts