flippie13 Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 Gefeliciteerd allen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 Gefeliciteerd Silverbyte... welverdiend! Dus niet zeuren dat je nooit Awards zou winnen! Ook felicitaties richting de overige gepromoveerden en awardwinnaars! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 Iedereen gefeliciteerd met zijn/haar Award(s) en promotie! De Awards zijn weer om van te genieten, mooi gemaakt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 Alle winnaars van harte gefeliciteerd! Ik heb al heel wat edities hiervan meegemaakt, maar ik kan me niet herinneren dat ik de winnaars ooit zo verdiend vond. Echt, allemaal helemaal terecht! Daarnaast wil ik iedereen bedanken voor het stemmen op mij...twee Awards erbij, ben er erg blij mee. Ook de tweede plaats bij Beste Moderator voelt goed. 't Is dan niet de hoogste trede, maar in zo'n korte tijd toch zo gewaardeerd worden is mooi. Dank u allen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 Iedereen van harte gefeliciteerd, zeker verdiend! Verder bedank ik iedereen die op mij gestemd heeft. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 Mijn felicitaties voor alle winnaars. Mooie badge weer trouwens, jammer dat ik er geen mag dragen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2010 Gefeliciteerd iedereen die een award heeft gewonnen. Naar mijn mening zijn het terechte winnaars. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2010 Hartelijke felicitaties voor alle winnaars, jullie hebben de prachtige badge meer dan verdiend Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2010 Erg mooie badges dit jaar, ziet er goed uit Kai-ShockWave en mijn felicitaties aan alle winnaars. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2010 Gefeliciteerd allemaal met de prijzen! @Hieronder: <3 Gefeliciteerd met je Gameskenner. Voor de rest gefeliciteerd met de Promoties en de prijzen. Verder speciaal voor Guardian1980: Zéér verdient Superlidschap. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2010 Iedereen van harte gefeliciteerd! Ik had zelf niet verwacht nog de modding award te winnen dit jaar, had heel sterk 't vermoeden dat Beagle daar mee aan de haal zou gaan . Badges zien er ook goed uit . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2010 Silverbyte, succes! Führer Bierbauch in't groen... Gefeliciteerd allemaal! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2010 Gefeliciteerd Megadreams! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2010 Natuurlijk iedereen van harte gefeliciteerd met zijn/haar prijzen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2010 (bewerkt) Iedereen gefeliciteerd met zijn of haar award Bewerkt: 29 december 2010 door MostWantedKid Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts