Jump to content

Artiest van het jaar


R-fl3x

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Puma

    7

  • Teh_Ninja

    4

  • S-te-Fan

    2

  • NandroDavids

    2

Kings Of Leon, hun album (Come Around By Sundown) is wat mij betreft hét rockalbum van 2010. De familie Followil op zijn best. Flitsende gitaar melodieën, het tempo en de stem van de zanger maakt het helemaal af. En dat is nog niet alles: hun volgende album komt er al weer aan!

http://www.youtube.com/watch?v=-IAxoqoqJ44

Radioactive - hét nummer van hun nieuwe album!

Link to comment
Delen op andere websites

Moeilijk om 1 artiest te kiezen. Ik denk dat ik toch voor Muse ga. Ze hebben echt een geweldige tour neergezet. Ik heb ze dit jaar drie keer gezien, en het was drie keer legendarisch. Album komt volgens mij uit 2009, maar dit was wel hun jaar.

Verder heeft Kings of Leon natuurlijk een geweldig album uitgebracht, beste van dit jaar denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Coldplay, mede door het nummer Christmas Lights die ze 2 a 3 weken terug hebben gemaakt. Ik ben echt onder de indruk van deze groep. Ook vind ik dat ze het daarvoor al hadden verdient met nummers zoals Clocks, Violet hill, Viva La Vida enzovoort. En de concerten die ze hebben geleverd waren echt top!

Ook vind ik dat David Guetta, The Black Eyed Pease, Justin Bieber, Lady Gaga en Katy Perry het zouden verdienen, maar deze wel in de vorm van het leveren van popmuziek.

David Guetta - Gettin' Over You

The Black Eyed Pease - The Time

Justin bieber - Baby

Lady Gaga - Telephone

Katy Perry - Firework

Deze nummers stonden/staan dagelijks in de top 40 ranking van radio 538, en daarom vind ik dat zij het ook verdienen.

Ook Marco Borsato heeft een comeback gemaakt na het slechte nieuws, met het nummer Waterkant. Ikzelf voel gewoon hoe hij zich voelde bij het zingen. sad2.gif

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Kings Of Leon, hun album (Come Around By Sundown) is wat mij betreft hét rockalbum van 2010. De familie Followil op zijn best. Flitsende gitaar melodieën, het tempo en de stem van de zanger maakt het helemaal af. En dat is nog niet alles: hun volgende album komt er al weer aan!

*YouTube filmpje*

Radioactive - hét nummer van hun nieuwe album!

Ik vind dit album eerlijk gezegd niet zo goed. Veel nummers beginnen wel lekker, maar blijven maar doorgaan zonder afwisseling in de muziek te brengen. Toen ik het album wilde luisteren had ik het gevoel dat ik die nummers maar uit aan het zitten was. Radioactive is daarentegen wel weer een lekker nummer, de enige die ik me zo kan bedenken die mij wel geboeid hield.

Wie de beste artiest van het jaar is? Vind ik een echt moeilijke. Maar ik denk, Brandon Flowers. De front man van de Killers bracht dit jaar zijn eerste solo album uit. Eigenlijk wilde hij dit album maken met de band, maar de rest van de band wilde een break. En Brandon bewijst op dit album dat hij het ook alleen kan _O_.

Het beste nummer van het album? Geen idee. De nummers op het album zijn allemaal heel verschillend. Van groots opgezette nummers zo als "Welcome to faboulas Las Vegas" tot kleine ietwat intieme gospelnummers zoals "On The Floor".

Link to comment
Delen op andere websites

The Pitcher, Alphaverb, B-Front, The Machine?

Misschien leuk om er eentje te kiezen en even toe te lichten waarom je daarvoor kiest? Wat heeft één van deze artiesten gedaan dat 2010 het jaar van hem/haar/hun is?

Dan kies ik toch voor Alphaverb.

Alphaverb als live act samen met Intractable One (AVIO Live) is gewoon top. Als zij een DJ set neerzetten zijn ze nog heldiger. Hun platenkeuze is altijd uniek en een optreden van een van deze mannen of allebei maakt de avond speciaal. Met als hoogtepunten dit jaar In Qontrol, Last World Festival en Loudness. Alphaverb heeft dit jaar ook zijn eigen artiestenalbum neergezet, waar zijn eigen stijl weer helemaal goed naar voren komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit album eerlijk gezegd niet zo goed. Veel nummers beginnen wel lekker, maar blijven maar doorgaan zonder afwisseling in de muziek te brengen. Toen ik het album wilde luisteren had ik het gevoel dat ik die nummers maar uit aan het zitten was. Radioactive is daarentegen wel weer een lekker nummer, de enige die ik me zo kan bedenken die mij wel geboeid hield.

Ja, het is wel een kwestie van smaak hè. :puh: Maar ik vind ze over het algemeen gewoon erg goed. Kijk, zoals bij

of Pickup Truck moet je er maar gewoon van houden. Maar ik vind zo over het algemeen gewoon erg goed. Hoe meer je er naar luistert, hoe beter ik ze vind worden, weetje. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Best lastig om er één te kiezen. Ik ga denk ik toch voor the dead weather. Ze hebben een geweldig album uitgebracht en het is weer eens wat anders dan de meeste muziek. Toch vind ik dit niet het beste wat Jack White heeft gedaan, maar the raconteurs en the white stripes hebben volgens mij niks gedaan in 2010.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt mijn type muziek, maar op basis wat ze in 2010 hebben bereikt is dat denk ik toch wel Nick & Simon.

Ze hebben veel prijzen behaald en schrijven vaak mooie nummers, maar zoals ik al zei; niet mijn type muziek.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...