Faenty. Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 (bewerkt) Mijn photoshop doet hetniet dus ik maak maar iets met paint, ik heb geprobeerd om een schaduw te laten verdwijnen en nog wat andere kleine aanpassingen te doen Hij is niet echt mooi ofzo, maar dat komt door paint orgineel(onnodige dingen even weggeknipt ): Bewerkt: 29 december 2010 door Pwned. Reageren
Kloep Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Wat je hebt gedaan is met een grijze kwast over een gedeelte van de schaduw heen schilderen. Nee, dit is nou niet echt mooi, zelfs met Paint kun je veel beter. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Wat je hebt gedaan is met een grijze kwast over een gedeelte van de schaduw heen schilderen. Nee, dit is nou niet echt mooi, zelfs met Paint kun je veel beter. Zeker, je kan bijvoorbeeld een gedeelte van het wegdek kopiëren en dat plakken op de schaduw, de kopie een beetje passend maken wat wat bij te knippen en je hebt een veel beter resultaat. Reageren
Faenty. Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Ik heb het gedaan h=met de kleur selecteren tool en dan steeds de kleur wat aangepaast. Ik ga zo een tweede versie posten en dan wil ik nog een derde versie met de kopieër tool proberen zoals Jesperkaj beschreef. Reageren
Royboow Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Komt er nog een versie, ik vind dit ook niet spetterend, een grijze kwat over de schaduw? en verder is niet eens alle schaduw weg (onder de vrachtwagen) zelfs dat zou je dan weg kunnen halen, misschien moet je een soort van donkere stippels maken om het iets realistischer te laten lijken, of wat Jesperkaj zegt: Kopiëren en plakken Probeer ook eens uit te vinden wat er niet werkt aan je PS, misschien kan er ook geholpen worden hier Reageren
gta master 1 Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 :schater: Ik vind hem prachtig Zo realistisch en professioneel gemaakt :schater: Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 @ Hierboven: Dit vind ik prachtig! Reageren
1974 Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 (bewerkt) Hoe kun je nou zo'n programma mishandelen, dit is een enorme teleurstelling Pwned., dit had ik nou niet van je voor me gezien. Had beter verwacht. En dan nog Paint de schuld geven, schaam je! -1/10 Goat hen . Bewerkt: 29 december 2010 door 1973 Reageren
.Corneria. Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Mooi, er was wel een plekje dat ik direct zag dat het met paint was, maar toch is heet leuk gevonden een mooi gemaakt. 8/10 Reageren
Faenty. Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2010 @corneria: hij is geen 8 waard heur. Tadaaa: Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Wat is het verschil? Reageren
Cabyon Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Ik snap echt niet dat je dit in de showroom zet. Je knipt iets uit, leuk. Nog saai ook. Wat moeten we hier in godsnaam aan gaan raten? ''Mooie bg, goed gerenderd''? Gewoon een beetje klooien met de tools in Paint. Dat kon ik vroeger ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.