NickOwnage Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Ik heb weer eens Paint.net aangezet en lopen prutsen en ik kreeg dit eruit: Wat vinden jullie ervan? Reageren
Cabyon Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Nice, al weet ik niet wat de mogelijkheden in Paint.net zijn. Ik vind het wel netjes, een beetje blur om de focal. Ik vind alleen de hoeveelheid tekst er niet bij passen, maar da's jouw mening. KIU! Reageren
Royboow Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Ziet er erg goed uit, de render komt mooi uit, de tekst is erg mooi, misschien wat misplaatst, maar dat maakt niet uit, zo'n homp tekst is eigenlijk niet goed te plaatsen, mooie (geblurde?) achtergrond en een mooie warme kleurencombinatie Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Bedankt Royboow en Cabyon, Ik vond deze kleurencombinatie wel goed passen bij die oudbollige tekst. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2010 Iemand anders nog? Reageren
matt Geplaatst: 31 december 2010 Rapport Geplaatst: 31 december 2010 Nice, maar ik vind te tekst te moeilijk om te lezen. Klein en een te priegelig font voor een signature. Voor de rest erg mooi! [8/10] Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Bedankt, het moest zo klein omdat het anders niet in de Signature pastte. Tekst als je het niet kon lezen: "Back to the Old Days" "Forgive your enemies, but never forget their names" President Kennedy NickOwnage Reageren
Jeremy. Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 waarom heb je dan geen render van kennedy gebruikt? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Weet ik veel. Woods stond er wel leuk op. Reageren
Cheers. Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Ziet er goed uit maar de lettertype hoort er niet zo goed bij 7/10 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Ziet er goed uit maar de lettertype hoort er niet zo goed bij 7/10 Hoezo eigenlijk niet? Want het is een oud-lettertype en een oude signature style. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.