Jump to content

een pc die gta iv op very high spellen


Mrkwark

Recommended Posts

Budget: 100 tot 1000 alls echt nodig is 1100

Doel: gamen

Desktop of laptop: desktop

Merk pc of samengesteld: maakt niet uit alls hij maar heel veel spellen kan draaien en gta iv op very high kan

Benodigde randapparatuur:nee

Besturingssysteem: windoos 7 ik weet niet welke versie better is van 7 dus verzin die maar

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: nee

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: graag door een bedrijf

Extra koeling (voor overklokken)? ..... geen flauw idee wat dit is

zo hoop dat jullie daar genoeg aan hebben smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

very high en scherm heb ik all enzo muis toetsen bord heb ik all allen de pc nog

Ok, maar welke resolutie heeft dat scherm dan? Dat maakt namelijk veel uit. Met een resolutie van 1280*768 zul je lang niet zulke snelle hardware nodig hebben dan bij een 1920*1080 resolutie..

Link to comment
Delen op andere websites

very high en scherm heb ik all enzo muis toetsen bord heb ik all allen de pc nog

Ok, maar welke resolutie heeft dat scherm dan? Dat maakt namelijk veel uit. Met een resolutie van 1280*768 zul je lang niet zulke snelle hardware nodig hebben dan bij een 1920*1080 resolutie..

ik heb een 1024x768 en groter kan me scherm niet of ander poppen me ogen er uit crazy.gif

Link to comment
Delen op andere websites

jemig niemand !!! die me helpt duh.gifduh.gif

>>> Door Thundercover: Relax, niet iedereen heeft altijd de mogelijkheid om online te zijn en te reageren. <<<

oke zennnnnn puh2.gif

Bewerkt: door Agent_Smith
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...