Faenty. Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Ik heb via een ding(waarvan ik de naam wss niet noemen mag) wat dingetjes bewerkt orgineel: Bewerkt: Ik wou het met wat felle kleuren doen zoals geel. Het is niet zo mooi uitgekomen wat dat betreft maar ik heb mijn best gedaan. Het is mijn eerste werkje via die site/programma. Het geel is niet mooi gelukt de rest wel vind ik zelf. Comments? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Je hebt de achtergrond veranderd van zwart naar geel, waarvan er nog resten van de zwarte achtergrond zijn? Niet veel bijzonders. En hoezo mag je dat ding/site/programma dan niet noemen? Reageren
Faenty. Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2010 site is toch reclame en zijn jas en zijn litteken en zijn oog.... Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Lol, dit kan ik zelfs met Paint.net. Je verandert gewoon de Hue, met Red, Blue, Green. -.- Reageren
Faenty. Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Ik heb het ook gedaan met zoiets als paint.net -.- Reageren
Cabyon Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 (bewerkt) Ik vind de site die je gebruikte rond uit slecht, ik gebruikte vroeger Lunapic () en dat was nog slechter dan jouw outcome. De afbeelding die je gebruikte is goed, maar nadat je hem bewerkte, rond uit zéér slecht van kwaliteit. Ook die randen trouwens. Al met al geen geslaagde photomanip, download eens een trial (Klik) en post dan eens je outcome. Succes! Bewerkt: 29 december 2010 door Cabyon Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Ik leg het in stapjes uit wat je deed, ik heb net 3 minuten hieraan gewerkt. Je pakt je Paint Bucket, je zet de tolerantie op ongeveer 31% je drukt op zwarte vlak. En het word geel. Ik deed het met blauw: Daarna de Paint Bucket op de tattoo: En het oog met de Paint Bucket: En als laatst zijn bovenlichaam, die van niemand zo zwart is, ik maak hem lekker geel. Uploaden duurde langer dan het maken. Reageren
Kloep Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Misschien moet je eens wat meer tijd besteden aan één design, want dit werkt niet. Zo wordt je namelijk niet beter. Probeer wat tutorials te gebruiken en werk meer aan één design. Dat zal de kwaliteit van je design ten goede komen. In dit geval gaat kwaliteit ver boven kwantiteit. Reageren
Royboow Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Ik vind hier echt niks speciaals aal, wat Nick zei: het is gewoon binnen 3 minuten te doen. Het ziet er helemaal niet mooi uit, en er is waarchijnlijk niemand die zegt: Wauw, een meesterwerk Dit is trouwens niet om je af te kraken, maar het is een tip, probeer het eens met een ander programma Een aanrader is GIMP, het is gratis en makkelijk, wil je nog professioneler, dan moet je voor photoshop gaan, deze is alleen niet gratis en je hebt alleen een 30 dagen trial Succes, ik hoop een betere outcome te zien Reageren
Faenty. Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2010 ALs mij computer nou eens programma's zou openen die ik *kuch* koop *kuch* Reageren
TomHagen Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 (bewerkt) ALs mij computer nou eens programma's zou openen die ik *kuch* koop *kuch* Dat is nog altijd geen reden om paint te gebruiken voor een werkje. Van Paint moet je afblijven, niet aanraken, dat is antiek. Bewerkt: 30 december 2010 door TomHagen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.