Dutchy3010 Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Het regent mededelingen de laatste paar dagen. De crew van dit forum gooit er echt even een eindejaarssprint uit! In februari van dit jaar stopte Hanneswasco als crewlid, nu is hij er weer bij. Welkom terug, Hannes. Iedereen in het GTA IV forum: kijk maar uit. Ohja, ik moest nog credits geven voor de topictitel. NandroDavids: je bent buitengewoon, daverend, denderend, eindeloos, enorm, excellent, fameus, fantastisch, formidabel, gruwelijk, kolossaal, machtig, magnifiek, mieters, prachtig, razend, reusachtig, reuze, sensationeel, subliem, verdraaid, verduiveld, verschrikkelijk. Je zou een nobelprijs moeten krijgen. Oh wacht, dit topic ging niet over jou. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Ah ik dacht al waarom is hij blauw? Gefeliciteerd! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Ga je weer de IV Fora doen, Hannes? Succes ermee, en niet weer bedenken hè. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Ga je weer de IV Fora doen, Hannes? Succes ermee, en niet weer bedenken hè. Ja, dat staat er toch bij? Hehe, nee hoor, was ik inderdaad vergeten erbij te zetten. Staat er nu bij. Reageren
Cabyon Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Gefeliciteerd Hannes! En Dutchy, tijd teveel vandaag? Intelligente titel trouwens. Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Gefeliciteerd Hannes! Welkom terug! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Hannes terug in IV, zat er wel weer aan te komen hè. De laatste tijd weer lekker actief, net alsof hij niet weg is geweest. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Via deze weg ook nog van harte gefeliciteerd, Hanneswasco! Welkom terug en succes in de IV-fora! Wat een bangelijk goede topictitel trouwens Reageren
flippie13 Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Gefeliciteerd Hannes met je blauwtje En Gefeliciteerd Nandro met al je titels Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Ik vind de topictitel maar niets. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Via deze weg ook nog van harte gefeliciteerd, Hanneswasco! Welkom terug en succes in de IV-fora! Wat een bangelijk goede topictitel trouwens Narcist. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Via deze weg ook nog van harte gefeliciteerd, Hanneswasco! Welkom terug en succes in de IV-fora! Wat een bangelijk goede topictitel trouwens Narcist. Kun je wel net Superlid zijn geworden, maar een beetje respect richting de crew is nog altijd gewenst hoor...de jeugd van tegenwoordig Reageren
Megadreams Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Welkom terug Hanneswasco. Ik ben er zeker van dat je het weer geweldig gaat doen. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Van harte gefeliciteerd Hanneswasco......welkom terug weer in ons cluppie Reageren
PrioX Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Hannes blauw staat je toch beter! Gefeliciteerd! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.