Royboow Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 (bewerkt) Mag ik het origineel zien, Het ziet er wel mooi uit, mooie bliksemschicht, leuke donkere kleur van de lucht en een mooi landschap. maar ik weet niet wat het origineel was dus misschien zit ik dingen de hemel in te prijzen die je niet zelf hebt gemaakt Bewerkt: 29 december 2010 door Royboow Reageren
matt Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Wauw, vet gedaan Cabyongen! Al had ik de kleur van die bliksemschicht toch wat blauwer gemaakt. Of anders meer oranje. Maar voor de rest is 'ie zeer geslaagd. [8/10] Reageren
Cabyon Geplaatst: 30 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Wauw, vet gedaan Cabyongen! Pas op joh, dadelijk lig je uitgeteld op je eigen deurMATT Nee, man, thanks voor de rate! Reageren
Royboow Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Wauw, vergeleken met het origineel is hij echt vreselijk vet, alleen loop er ook nog een gele streep door het midden, moet dat de horizon zijn? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Ik denk dat die gele streep een maïs-, graan- of bloemenveld is, eigenlijk. Ik vind het in ieder geval een redelijke manip. Je hebt de sfeer totaal omgegooid, en da's vaak nog best lastig. Het ziet er onheilspellend uit, en je weet niet wat je aan de horizon kunt verwachten. De bliksemschicht vind ik iets minder. Hij is opvallend geel, en daarnaast vertakt hij zich niet, wat vaak wel gebeurt. Het wolkendek ziet er goed uit, daar heb ik niets op aan te merken. Wat ik nog wel even wilde opmerken is dat het lijkt alsof de afbeelding nogal korrelig is. Om de grootte te drukken is .jpg meestal beter, maar in het geval van een fotomanipulatie kun je beter voor de hoogste kwaliteit gaan. Anders is het zo zonde van je werk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.