GospGTA Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Ik heb een vraagje: Kan je de motor van de auto ook afzetten? Zodat de auto helemaal uit is, want uit is ie pas als je hem in de garage zet, weet iemand hoe dit kan, en of dit uberhaupt wel kan. Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Nee, hier is geen bepaalde toetscombinatie voor. Wel is het sinds kort mogelijk om in SA-mp servers de motor uit te zetten, echter moet de server dit wel toelaten (in de vorm van een commando, toetscombinatie of iets anders). Wil je meer over die SA-mp functie weten, dan moet in de SA-mp fora zijn. Reageren
PrioX Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Ik geloof dat dit niet kan EDIT: Visser23 :$ VWO-er was me voor >>> Door VWO-er: Bijna goed...<<< Reageren
Megadreams Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Ik kom nog even een andere manier vertellen. :$ Je kan ook een mod downloaden die dit kan. Er zijn er wel een paar op internet te vinden volgens mij. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 In GTA IV kon dit door Enter ingedrukt te houden bij het uitstappen. Of dit in GTA San Andreas kan weet ik niet, maar na het commentaar van de profs hierboven, betwijfel ik het. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.