Jump to content

Best jammer


GTAKevin023

Recommended Posts

Ik vindt het best jammer dat er geen soort van garage is gemaakt bij de clubhouse. Er is een garage deur in die steeg bij de zijdeur van de clubhouse en richting het bed en de computer is een plank tegen de muur getimmerd. Dan had Rockstargames daar eigenlijk een deur moeten maken en dat je naar een werkruimte ging met allemaal bruggen waar je je motor op kan zetten en waar ook bikers aan het sleutelen zijn. Het hoeft niet zo te zijn dat je je bike kan spuiten of zo of kan tunen maar gewoon voor de fun, net als dat er een bar is, ken je ook niet zuipen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad jammer.. maar ik geloof dat ze al een soort van garage hebben op Bohan (hier)

Je moet hier namelijk in de eerste missie de motor van Billy ophalen

;)

Maar zoals ik al zei.. ik weet het niet zeker of dat ook daadwerkelijk de garage van The Lost is.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad jammer.. maar ik geloof dat ze al een soort van garage hebben op Bohan (hier)

Je moet hier namelijk in de eerste missie de motor van Billy ophalen

knipoog.gif

Maar zoals ik al zei.. ik weet het niet zeker of dat ook daadwerkelijk de garage van The Lost is.

Wat ook zo is is dat Johnny als hij aan Clay een bike vraagt dat hij dan soms zegt kan je een motor uit je garage voor me brengen. Dus Clay moet een garage hebben, waarom komt die dan ook niet voor sad2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, The Lost and Damned is nu eenmaal een uitbreiding van GTA: IV. Een DLC kan nou eenmaal niet alles met zich meebrengen, bovendien bied deze game je een fantastisch verhaal. Ik vind dat je daar eens naar moet kijken, de meeste dingen zijn overigens overgenomen van GTA: IV.

Link to comment
Delen op andere websites

JAH dat is jammer, maar wat wil je met deze topic bereiken

ik denk dat hij zijn mening geeft en benieuwd is naar de meningen van andere leden. Ikzelf vind het niet jammer dat het er niet in zit, ik mis het niet ofzo. Had het er wel in gezeten, dan had het wel gepast. De garage achter het clubhouse was een prima plek geweest

Topictitel aangepast, zodat iedereen wat beter de insteek van de topicstarter begrijpt. :tu:

Ik dacht in eerste instantie aan IV, en daarin vind ik een garage totaal niet passen. Nu pas zag ik dat het om TLaD ging :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad jammer.. maar ik geloof dat ze al een soort van garage hebben op Bohan (hier)

Je moet hier namelijk in de eerste missie de motor van Billy ophalen

knipoog.gif

Maar zoals ik al zei.. ik weet het niet zeker of dat ook daadwerkelijk de garage van The Lost is.

Wat ook zo is is dat Johnny als hij aan Clay een bike vraagt dat hij dan soms zegt kan je een motor uit je garage voor me brengen. Dus Clay moet een garage hebben, waarom komt die dan ook niet voor sad2.gif

De meest logische verklaring daarvoor, lijkt me de garage die zich achter het clubhuis bevindt. De garage die je tevens tien keer moet binnenrijden wanneer je de Angus' Bike Thefts zijmissie doet. Aangezien het tevens voor veel leden van een motorclub gebruikelijk is om in het clubhuis te verblijven, is het lang niet zeker of Clay wel een huis bezit. Hoe dan ook is dat een vraag waar je nooit een antwoord op zal krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dat gewoon een garage is om een auto/motor in te parkeren. ;)

Maar de garage in Bohan kan een repareer garage zijn van The Lost waar ze hun kapotte voertuigen naar toe brengen wanneer er iets mis is met hun motors. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dat gewoon een garage is om een auto/motor in te parkeren. ;)

Maar de garage in Bohan kan een repareer garage zijn van The Lost waar ze hun kapotte voertuigen naar toe brengen wanneer er iets mis is met hun motors. :)

De garage is buiten vernoemde zijmissie niet te betreden. Als de leden van de Alderney chapter van The Lost hun motoren willen repareren of modificeren zullen ze dat logischer wijs in deze garage doen en zullen ze niet naar een 'zelfstandige' garage in Bohan, Liberty City rijden. Bedenk dat Angus Martin en Johnny Billy's motor in elkaar hebben gestopt en dat ze daarvoor geen lange rit naar Broker willen maken. Angus die zich volgens mij nog steeds bezig houd met het sleutelen aan motors zou het door het feit dat hij in een rolstoel zit, zich niet zo makkelijk kunnen verplaatsen.

Hou er ook rekening mee dat wanneer Billy naar een afkickkliniek werd gestuurd voor zijn heroïneverslaving, Johnny Billy's motor heeft toevertrouwd aan de eigenaar van die garage. De eerste plek waar ze naar toe rijden om de motor terug te krijgen is de garage in Bohan, en wat blijkt: de motor is verkocht aan de Angels. Als je logisch nadenkt is de kans dus groter dat de eigenaar van die garage samenwerkt met de Angels of Death dan met The Lost. Tijdens de missie Heavy Toll van Elizabeta Torres dient de garage tevens als opslagplaats voor het busje dat je voor haar moet stelen. Dit impliceert dat, nadat je de garage in de allereerste missie hebt bezocht, de eigenaar de garage aan haar heeft verkocht, of dat hij reeds in haar bezit was en dat ze het pand verhuurde.

Dit is een lange en mogelijk de meest correcte theorie die ik je kan geven.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...