GTA Junkie Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Hey all, Vandaag weer eens het stoflaagje van mn GTA afgeblazen en opnieuw installed, maar deze keer wil ik er weer wat aan klussen en ben ik op zoek naar zo veel mogelijk Dutch Mods, dus zoals Politie / Brandweer / Ambulance, maar ook graag NLse shops (Wibra / C&A etc etc) Nu heb ik al een rond zitten kijken, maar ik dacht waar kan ik het nou beter vragen dan op het NLse GTA Forum Dus als iemand een gave mod weet, dan hoor ik het heel graag. Grt GTA Junkie Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Hey, en welkom op het forum. Zie daar het Modding Sub-forum Reageren
zwierd Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Hey, en welkom op het forum. Zie daar het Modding Sub-forum Registratie:07-september 06 lol fail Reageren
Cabyon Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Hey, en welkom op het forum. Zie daar het Modding Sub-forum Registratie:07-september 06 lol fail Wat fail? NickOwnage ziet dat GTA Junkie maar 3 posts heeft, een teken dat hij inactief was lange tijd. Dat hij in 2006 is geregistreerd maakt helemaal niks uit. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Jaja, ik faal. Nja, hij is geholpen. Reageren
GTA Junkie Geplaatst: 30 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2010 @ NickOwnage, sorry dat ik het in de verkeerde cat. gepost heb, zou je hem willen verplaatsen ? Topic kan nl blijven staan, heb wel wat dingetjes gevonden... maar das zeer oud, dus ik kan alle linkjes goed gebruiken Reageren
Kloep Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 zou je hem willen verplaatsen ? Is goed, dat wil hij vast wel even doen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 (bewerkt) @ NickOwnage, sorry dat ik het in de verkeerde cat. gepost heb, zou je hem willen verplaatsen ? Topic kan nl blijven staan, heb wel wat dingetjes gevonden... maar das zeer oud, dus ik kan alle linkjes goed gebruiken Ik zit niet echt zo in het Modding-gedeelte. Maar je zoekt Mods om te gebruiken neem in aan? Voor welke serielijn? GTA III serie of de GTAIV serie? Hulp met Modden GTA III serielijn & Hulp met Modding GTAIV serielijn & Topic ik zoek een Mod zou je hem willen verplaatsen ? Is goed, dat wil hij vast wel even doen. Tuurlijk, als ik de autorisatie voor had ik verplaats hem even voor je. Bewerkt: 6 januari 2011 door PatrickW Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.