Jump to content

Mobiel internet

ikt

Recommended Posts

Hoi :)

Mobiel internet is hartstikke hendig heb ik ervaren. Nu heb ik een databundel van 8 euro voor 250 MB voor 1 maand geprobeerd. Ik vraag me alleen af of ik wel aan de 250 MB kom in 1 maand. Ik gebruik Opera Mini met afbeeldingen aan. (Hulde aan Opera Mini trouwens, het laden van pagina's gaat bliksemsnel, de lay-out is goed en grote pagina's laden goed, in tegenstelling tot de standaard browser. (die met afbeeldingen meer data binnenhaalt, omdat die geen afbeeldingen op lagere kwaliteit laadt))

Gebruiken jullie trouwens ook veel mobiel internet?

Delen op andere websites

Gebruik je overigens wel Opera Turbo? Daarmee laadt Opera de afbeeldingen in (nog?) lagere kwaliteit, waardoor het weer een leuk getal aan MB's scheelt per maand. Als je de afbeelding daarna wel goed wilt zien, kan je de afbeelding met volledige kwaliteit laden :)

Maar zolang je geen filmpjes af gaat spelen via internet (Youtube e.d.) en ook niet aan internetradio doet, moet de limiet van 250 MB per maand verweg blijven, indien je echt 24/7 online bent ;)

Delen op andere websites

Ik gebruik zelf heel veel Mobiel Internet, en ook met Opera Mini.

Ikzelf heb onbeperkt internet op m'n mobiel, dus ik weet niet hoeveel MB ik gebruik. Ik betaal daar nu 8 euro per maand voor (het eerste jaar was het 3 euro).

Bewerkt: door Kloep
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...