Jump to content

Volle Harddrive


TekaLoca

Recommended Posts

Ow. Ik dacht dat dit programmatje alleen was om programma's mee te verwijderen.

je kunt er programmas mee verwijderen ja, maar ik vraag me af sinds wanneer een muziekbestand een programma is

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    9

  • wesley123

    6

  • coolnniek9

    5

  • Teh_Ninja

    4

  • 3 maanden later...

Wat is je OS?

Als je vista, of win7 hebt. Dan kan je je file's niet overplaatsen naar je andere harde schijf. Aangezien deze HDD moet zijn.

Als je XP hebt, kan je alles overzetten.

~ Wederzijds met golf ~.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is je OS?

Als je vista, of win7 hebt. Dan kan je je file's niet overplaatsen naar je andere harde schijf. Aangezien deze HDD moet zijn.

Als je XP hebt, kan je alles overzetten.

~ Wederzijds met golf ~.

Wat voor nonsense poep jij nou weer. De ene HDD is niet HDD-er dan de ander hoor. De twee HDD's blijven twee Hard Drive Disks. Natuurlijk kan je files overplaatsen van C: schijf naar D: schijf. De meeste programma's alleen niet, omdat die op een bepaalde manier in je pc staan geschreven in een groot archief via bepaalde register sleutels. Als jij bijvoorbeeld GTA IV in je C: schijf installeert, zal je pc een register sleutel maken met GTA IV voor schijf C in map daar en daar. Als je dan alles gaat verschuiven veranderen die register sleutels niet mee. Maar dat geldt alleen voor de meeste programma's, documenten en zulk soort stuff kan je gewoon makkelijk rond gooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Vista kan toch niet op een non-HDD schijf runnen jij hersenloze.

Je kan file's overplaatsen, nooit gezegt dat het niet kon, maar als jij vista van een HDD, naar een non HDD schijf verplaatst, zal hij echt niet werken op die non HDD, sterker zelfs, je verkloot heel je schijf ermee.

Probeer maar is een CD te kopen van Vista, en te installeren op een Non HDD schijf, zal die aangeven dat er geen HDD schijven gedecteerd zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan niet gekker worden met die computerkennis van tegenwoordig.

acer-320gb-7-2k-non-hotplug-sata-hdd-14222831.jpg

Ff een goeie uitleg over 2 soorten HDD's, komt zometeen hier te staan.

Iets teveel, lees maar op wikipedia. Klik. :)

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

Kan niet gekker worden met die computerkennis van tegenwoordig.

Ga niet de wijsneus uithangen jij. Wat jij post is gewoon een HDD. Maar een non-HDD, oftewel een "niet HDD"?

Bewerkt: door Teh_Ninja
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben echt benieuwd naar wat je nou gaat verzinnen, want ik als "hersenloze" begrijp er totaal niks van.

Niemand heeft het hier ook over Vista van schijf 1 naar schijf 2, of ben ik nou blind? :?

Edit; ja, gefeliciteerd, een wikipedia artiekel. En dan?

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Kan niet gekker worden met die computerkennis van tegenwoordig.

*Plaatje*

Ff een goeie uitleg over 2 soorten HDD's, komt zometeen hier te staan.

Iets teveel, lees maar op wikipedia. Klik. :)

screenshot20110423at113u.png

Het begrip non-HDD komt maar liefst nul keer voor op Wikipedia. En waar in het artikel vind ik het verschil tussen de twee soorten HDD's?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je, doe wat je wilt. Ga lekker vista installeren op schijven waar het helemaal niet op kan.

Leef je uit zou ik zeggen, ik ben anders hier wel de gene die zijn probleem heeft opgelost.

Maar niet de gene die zijn vraag beantwoord heeft, maar dat wel geprobeert heeft, maar dan weer andere gozertjes die het zogenaamnd beter weten ertussen komen.

Tegen dit topic zeg ik byebye :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je, doe wat je wilt. Ga lekker vista installeren op schijven waar het helemaal niet op kan.

Leef je uit zou ik zeggen, ik ben anders hier wel de gene die zijn probleem heeft opgelost.

Maar niet de gene die zijn vraag beantwoord heeft, maar dat wel geprobeert heeft, maar dan weer andere gozertjes die het zogenaamnd beter weten ertussen komen.

Tegen dit topic zeg ik byebye :cya:

Als jij nou eens uitlegt wat een non-HDD is...

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je, doe wat je wilt. Ga lekker vista installeren op schijven waar het helemaal niet op kan.

Leef je uit zou ik zeggen, ik ben anders hier wel de gene die zijn probleem heeft opgelost.

Maar niet de gene die zijn vraag beantwoord heeft, maar dat wel geprobeert heeft, maar dan weer andere gozertjes die het zogenaamnd beter weten ertussen komen.

Tegen dit topic zeg ik byebye :cya:

Oh god, coolnniek9 is weer terug. Het jongetje dat denkt veel van PC's te weten. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...