Jump to content

Volle Harddrive


TekaLoca

Recommended Posts

Weet je, doe wat je wilt. Ga lekker vista installeren op schijven waar het helemaal niet op kan.

Leef je uit zou ik zeggen, ik ben anders hier wel de gene die zijn probleem heeft opgelost.

Maar niet de gene die zijn vraag beantwoord heeft, maar dat wel geprobeert heeft, maar dan weer andere gozertjes die het zogenaamnd beter weten ertussen komen.

Tegen dit topic zeg ik byebye :cya:

Als jij nou eens uitlegt wat een non-HDD is...

Een non-hdd is een apparaat zonder hardeschijf, dus bv. een dvd recorder zonder hardeschijf.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    9

  • wesley123

    6

  • coolnniek9

    5

  • Teh_Ninja

    4

Ten eerste lijkt het mij totaal onnodig om dit topic te bumpen. Als TekaLoca nog steeds problemen hiermee had, dan had hij dat vast wel kunnen posten. Ten tweede, en dat is wel datgene waar ik mij het meest over verbaas, wordt er gepost met kinklare onzin. Als je denkt verstand te hebben van pc's terwijl je dat niet hebt, dan word je verzocht om weg te blijven uit deze topics. Ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt, coolnniek9, maar je hebt jezelf bijna weer overtroffen. Geen bestanden kunnen verplaatsen van de ene naar de andere harde schijf, wat een onzin. Vervolgens het compleet door elkaar halen van begrippen en een link naar een Wikipedia-artikel dat je waarschijnlijk te ingewikkeld vond, waardoor het topic compleet ontspoort. Enkel de post hierboven van GolfG60 is zinnig vandaag.

Daarom gaat er een slot op dit topic. Mocht TekaLoca meer willen weten, dan kan hij een nieuw topic starten waar coolnniek9 wordt verzocht om daar vandaan te blijven. Net als bij de overige topics in Computer Talk als hij er geen verstand van heeft. Post als je het weet of iets wil weten; niet als je iets denkt te weten of wil gaan provoceren.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...