Jump to content

ONDERZOEK: Welk platform word het meest bespeeld?

53 leden hebben gestemd

1. 1. Op welk platform(en) speel jij GTA IV?

• Xbox 360
      14
    • PlayStation 3
      22
    • Personal Computer
      21

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou kan ik (opnieuw) gaan tellen en zijn er misschien mensen die dus 2x hebben gestemd nu! EN BEDANKT! NIET DUS!

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• OscarPownedYou

3

• Hanneswasco

2

• Jacky-2007

2

• Mr.Niko-Bellic

2

Geplaatst:

Graag gedaan, lieve jongen. :) Gelieve in het vervolg wat vriendelijker te reageren of er volgt wat.

Het is nogal nutteloos als dit forum een poll-functie heeft en je dan op een externe site een onderzoek gaat beginnen doen en hier reclame gaat maken.

Geplaatst:

@Hierboven: :puh:

Ik heb gekozen voor PC, is trouwens ook de enigste ''game'' console die ik nog heb. Nouja, ik heb ook een PS2. Telt dat ook? :$

Geplaatst:

Ik game op Xbox 360, maar ben nog van plan om dit jaar een PS3 te kopen en de twee GTA's op GFW.

Maar Xbox 360 blijft nog steeds het beste naar mijn mening :engel:

Geplaatst:

Deze aardige jongen heb ik ook op een ander game forum gezien en die kwam alleen maar om dit te posten. En als hij de regels had gelezen had hij geweten dat dit niet de bedoeling is.

Even los van dit, ik speel al twee jaar op mijn vertrouwde PlayStation 3 met als reden dat ik een voorkeur heb aan die exclusives. 0_0 Voor de rest is er niks mis met de Xbox 360 of PC.

Geplaatst:

Meestal op mijn PS3, mijn pc kan hem ook wel trekken maar daar vind ik het minder mooi op (Medium Settings)

PS3 gestemd Btw

Geplaatst:

heb speciaal deze pc gekocht om gta 4 te spelen

heb btw wel respect voor al die mensen die serieus kunnen spelen met van die stokkies :klap:

want dat kan ik dus echt niet.

alleen is pool wel onmogelijk omdat ik de kracht niet kan bepalen

Geplaatst:

Ik heb hem op de Playstation 3 en de PC. Als ik het speel, speel ik het meestal op de PS3. Als ik het (probeer :7) te modden, dan op de PC.

Geplaatst:

PS3, en algauw op pc, vanaf dat het probleem met men ram is opgelost ( dus ik heb maar gestemt op PS3 en pc, PS3 voor met de vrienden online, pc voor met de andere vrienden, en offline )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...