Jump to content

IV: GTA San Andreas Easter Eggs

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo :)

Er is een EE gevonden in GTA IV. In het appartement van Michelle ligt het spel Grand Theft Auto San Andreas naast de televisie.

Ik heb er een screen van:

michellgtasan.jpg

Ik heb de zoekfunctie gebruikt en hij heeft helaas niks gevonden over dit.

Dan had ik nog een klein vraagje :$ Wanneer wordt de EE pagina van IV bewerkt... Het spel is nu 2 jaar oud en er staan alleen nog EE uit de eerste trailers ;)

>>> Door Jacky-2007: Ik zal eens met Hanneswasco overleggen hierover. Mocht je vaker vragen / opmerkingen hebben over Wiki, mag je ze ook in het daarvoor bestemde forum plaatsen. :tu: <<<

Geplaatst:

>>> Door Jacky-2007: Ik zal eens met Hanneswasco overleggen hierover. Mocht je vaker vragen / opmerkingen hebben over Wiki, mag je ze ook in het daarvoor bestemde forum plaatsen. :tu: <<<

Ik wil hier natuurlijk geen commnetaar komen brengen op de crew, maar hij heeft wel een punt.

De gegevens bestaan al anderhalf jaar, ze zijn samengevat door TU in een vastgeprikt topic, handig voor leden natuurlijk, maar voor mensen die niet op het forum komen zou het toch fijn zijn mocht het EE-deel van IV ook eens aangepast zou worden. Volgens mij zijn omtrent dit al meerdere verzoeken geweest, maar omwille van een ongekende reden blijft de EE-pagina nog steeds ongewijzigd.

Even ontopic: mooi gevonden PrioX, het is tamelijk moeilijk om na ca. 2 jaar nog een verwijzing te vinden die tenminste wat wegheeft van een EE, proficiat hiervoor.

Geplaatst:

Er is nog z'n EE. In het appartement van Ashley Butler vindt je een trui die in GTA San Andreas is gebruikt voor een voetganger. Ik kon helaas geen screen vinden van de voetganger maar ik denk dat als je de trui ziet dat je wel weet welke ik bedoel :)

Screen:

truisan.jpg

Geplaatst:

Er is nog z'n EE. In het appartement van Ashley Butler vindt je een trui die in GTA San Andreas is gebruikt voor een voetganger. Ik kon helaas geen screen vinden van de voetganger maar ik denk dat als je de trui ziet dat je wel weet welke ik bedoel :)

Inderdaad, naar mijn weten hangt ook diezelfde trui omhoog in de Suburban's (in SA), aan de rekken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...