Jump to content

Hospital Cross


Ultimate-Killer

Recommended Posts

Dat is iets dat ik persoonlijk nog niet geprobeerd heb. Heb je wel een beetje bewegingsruimte in een auto, is een motor als de Sanchez niet beweeglijker? Dan kan je denk ik ook makkelijker over de stoeltjes heen. Ik zal het eens proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kun je dan je kont niet keren met een Turismo? Hoe krijg je dat ding naar binnen, een cheat?

>>> Door Jacky-2007: Simpel: Stoeltjes losschroeven, eruit halen, Turismo opvouwen, naar binnen dragen, Turismo uitvouwen, stoeltjes naar binnen dragen, er weer in schroeven, en rijden maar! Wat denken sommige mensen toch moeilijk... :D <<<

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Jacky-2007: Simpel: Stoeltjes losschroeven, eruit halen, Turismo opvouwen, naar binnen dragen, Turismo uitvouwen, stoeltjes naar binnen dragen, er weer in schroeven, en rijden maar! Wat denken sommige mensen toch moeilijk... :D

Nee joh, gewoon aan komen rijden, zorgen dat je door gebruik van een obstakel op twee wielen terecht komt, beetje knap sturen en je rijdt zo op twee wielen naar binnen... Ik dacht dat iedereen dat wel kon :7

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Jacky-2007: Simpel: Stoeltjes losschroeven, eruit halen, Turismo opvouwen, naar binnen dragen, Turismo uitvouwen, stoeltjes naar binnen dragen, er weer in schroeven, en rijden maar! Wat denken sommige mensen toch moeilijk... :D <<<

Nee joh, gewoon aan komen rijden, zorgen dat je door gebruik van een obstakel op twee wielen terecht komt, beetje knap sturen en je rijdt zo op twee wielen naar binnen... Ik dacht dat iedereen dat wel kon :7

Ik bedoel dat je dan binnen haast niet kan rijden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Jacky-2007: Simpel: Stoeltjes losschroeven, eruit halen, Turismo opvouwen, naar binnen dragen, Turismo uitvouwen, stoeltjes naar binnen dragen, er weer in schroeven, en rijden maar! Wat denken sommige mensen toch moeilijk... :D <<<

Nee joh, gewoon aan komen rijden, zorgen dat je door gebruik van een obstakel op twee wielen terecht komt, beetje knap sturen en je rijdt zo op twee wielen naar binnen... Ik dacht dat iedereen dat wel kon :7

Ik bedoel dat je dan binnen haast niet kan rijden ;)

Valt mee probeer je Turismo bij het hekje te krijgen deur opendoen en snel naar binnen scheuren :D

Link to comment
Delen op andere websites

Met een auto kan je vrij makkelijk het ziekenhuis in rijden. Alleen ik zet hem dan dwars neer bij de ingang, en dan schiet ik rustig alle mensen erbinnen neer. Dit zorgt voor chaos en ik krijg geen last van de politie want die zijn te dom en komen niet langs die auto op. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Met een auto kan je vrij makkelijk het ziekenhuis in rijden. Alleen ik zet hem dan dwars neer bij de ingang, en dan schiet ik rustig alle mensen erbinnen neer. Dit zorgt voor chaos en ik krijg geen last van de politie want die zijn te dom en komen niet langs die auto op. :D

Heb ik ook gedaan 6 sterren wanted level :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...