penait1 Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Hoi, Een paar dagen geleden heb ik een topic aangemaakt hoe je een NPC zijn skin kan veranderen. Dit is me nu gelukt, maar ik wil nu een tweede NPC, maar die moet een andere skin krijgen. Hoe kan dit? Het gaat om dit stukje... public OnPlayerSpawn(playerid) { if (IsPlayerNPC(playerid)) { SetPlayerSkin(playerid, 147); label[playerid] = Create3DTextLabel("Need some help? Type /help.\nOre check for a admin (/admins)",0xFF0000AA,30.0,40.0,50.0,40.0,0); Attach3DTextLabelToPlayer(label[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7); return 1; } SetPlayerInterior(playerid,0); TogglePlayerClock(playerid,0); SetPlayerPos(playerid, 1937.6,-2266.5,15.0); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "SERVER: Type /help to get started - Have fun in (U)ltimate (S)tunts!"); SetPlayerArmour(playerid, 100); Hoe kan ik bij IsplayerNPC 2 verschillende skins toevoegen voor 2 verschillende bots? Reageren
Megadreams Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Je moet kijken op de naam van de NPC (die je invult bij ConnectNPC). Heeft de NPC bv de naam "npc1" dan geef je hem bv skin "1". Heeft hij echter naam "npc2" dan geef je bv skin "2". Snap je wat ik bedoel? Reageren
Morph1 Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 (bewerkt) Je moet kijken op de naam van de NPC (die je invult bij ConnectNPC). Heeft de NPC bv de naam "npc1" dan geef je hem bv skin "1". Heeft hij echter naam "npc2" dan geef je bv skin "2". Snap je wat ik bedoel? dus even een voorbeeldje: public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); if(name[playerid] == [je naam die je heb ingevult bij ConnectNPC() zonder haakjes wel tussen aanhalingstekens ""]) { SetPlayerSkin(playerid, 147); } if(name[playerid] == [hetzelfde als hierboven alleen dus bij je andere npc]) { SetPlayerSkin(playerid, skinid); } //rest van je scripts } return 1; } Bewerkt: 1 januari 2011 door Morph1 Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 En zo werkt het dus NIET. Strings vergelijken doe je uiteraard met strcmp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.