D-kun Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Sinds ik een nieuwe computer heb doet mij geluid het niet meer bij me gta games.. Het geluid bij de filmpjes in het begin doen het wel. Als het menu tevoorschijn komt doet het geluid het niet meer en de auto's dus ook niet enzo.. dit is bij gta vc en gta sa zo ken iemand helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thewolfmanjack Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 heb je misschien en pci geluidskaart en tergelijke tijd je onboard audio ook aan staan zoja dan zou ik persoonlijk de onboard uitzetten aangezien ik dat afgelopen week ook had en nu ik die onboard uit heb gedaan is het geuid perfect . het hoe en wat weet ik niet maar bij mij hielp het gelukkig wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 heb je soms een 5;1 set(boxen) zo ja dan moet je even naar deze topic gaan. hier moet je mijn bericht lezen(een na onderste) dara staat de beschrijving hoe je het dan oplost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Als je dat probleem hebt dan staat waarschijnlijk je geluidaccelerator op maximum en niet op gewoon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D-kun Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 neej dat is het ook niet .. helaas.. iemand een idee?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 kijk even hier mischien heb je daar wat aan :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.