Jump to content

GTA IV + EXPANSIE VOOR 9 EURO! (aanbieding verlopen)


xwiNtz

Recommended Posts

Hoe werkt dat Steam eigenlijk, ik snap er echt geen bal van.

Je moet bij Steam een account aanmaken, dan kun je met dat account games kopen(Zoals GTA dus), en die kun je dan via dat account spelen.

De spellen worden dan aan je account gebonden. Het is dus niet dat je het op 10 computers gelijk kunt draaien(Geloof ik).

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe werkt dat Steam eigenlijk, ik snap er echt geen bal van.

Je moet bij Steam een account aanmaken, dan kun je met dat account games kopen(Zoals GTA dus), en die kun je dan via dat account spelen.

De spellen worden dan aan je account gebonden. Het is dus niet dat je het op 10 computers gelijk kunt draaien(Geloof ik).

Tegelijk geloof ik niet. maar het is inderdaad wel account gebonden mocht je naar je oma ofzo gaan en er is een pc ter beschikking ken je het eventueel daar installeren zonder cd of keycode :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, steam is een progamma met chat en allemaal

Als je daar een spel koopt, moet je betalen via bijvoorbeeld de bank ofzo, moet je bij betaal methodes kijken, dan kan je via de Steam store online een spel kopen, je krijgt thuis geen CD ofzo geleverd maar het spel word op je account gezet, dus je moet je wachtwoord geheim houden enzo.

Overal waar je komt waar je steam kan downloaden, kan je gewoon inloggen op je account en de files weer downloaden en dan kan je t spel spelen

Dus bijvoorbeeld bij je opa en oma ofzo, steam is handig en gebruik t zelf al sinds maart 2009 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...