johndeere Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 steel een tractor in red county daar achter op zit een hefboom die te bedienen is (ps2met de rechter joystick en pc met ik dacht end en page down)en doe de hefboom omlaag rid aan de voorkant tegen een auto en doe de hefboom omhoog hierdoor komt de auto vanvoren omhoog en kun je er mee rijden met bijv de mensen erin dat is echte lol :lol: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Ja................................................................ Leuk.......... Behalve dat iedereen dit al weet misschien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmaniax Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 jah idd, algemeen bekend (hoelang heb je SA al?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 PostBoosten. Kan iemand dit topic sluiten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 PostBoosten. Kan iemand dit topic sluiten? Als ik jou was zou ik dit toppic maar eens lezen. Als dit gesloten moet worden komt een moderator of admin dit wel doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.