EXIT Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 hey, na lange tijd niets gedaan te hebben weer wat gespeeld met zmodeler2 Reageren
Puma Geplaatst: 31 december 2010 Rapport Geplaatst: 31 december 2010 Ziet er heel prima uit, alleen vind ik de wielen niet vet: vooral de velgen zijn te simpel, te wit, en passen niet bij de sfeer die het geheel uitstraalt. Je zou er beter zo'n (klik) texture op kunnen plakken.. Het chassis ziet er ook prima uit, leuke combinatie en inspiratiebronnen, alleen iets te 'clean' voor zo'n door-de-modder-crossen SUV (aan die wielen te zien ). Jij kunt GTA-modding ook niet helemaal van je afzetten, volgens mij . Reageren
EXIT Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2010 Klopt volledig. De ''velgen'' zijn nog gewoon blanco zonder textuur . net zoals de body. en inderdaad kan GTA-modding niet van me afzetten. zo nu en dan een paar uurtjes bezig. en dan speel je het spel zelf en dat ben je dan na 10 min. beu. zal me morgen nog een paar uurtjes bezig houden. Reageren
Puma Geplaatst: 31 december 2010 Rapport Geplaatst: 31 december 2010 en inderdaad kan GTA-modding niet van me afzetten. zo nu en dan een paar uurtjes bezig. en dan speel je het spel zelf en dat ben je dan na 10 min. beu. Ik weet wat dan een goede oplossing voor jou is: MTA . Daar kun je je ei kwijt op het gebied van GTA modding en het blijft interessant . Ik spreek uit ervaring natuurlijk . Reageren
EXIT Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2010 voor MTA heb ik toch een betere internet verbinding nodig en mag men computer ook wel vervangen worden. dit beestje is zo oud als san andreas zelf. OT: velgen zijn nog altijd wit. maar zo krijg je ongeveer een idee Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 31 december 2010 Rapport Geplaatst: 31 december 2010 Waneer is ie te downloaden? Reageren
EXIT Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2010 Waneer is ie te downloaden? als het af is . zal nog niet voor vandaag zijn. moet dadelijk het oude jaar gaan afsluiten. m.a.w. (van 15h tot 9h s'morgens zuipen) Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 31 december 2010 Rapport Geplaatst: 31 december 2010 Waneer is ie te downloaden? als het af is . zal nog niet voor vandaag zijn. moet dadelijk het oude jaar gaan afsluiten. m.a.w. (van 15h tot 9h s'morgens zuipen) Toe maar weer! Reageren
EXIT Geplaatst: 31 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2011 (bewerkt) het was een zeer zware kater geworden waar ik sinds vandaag weer vanaf ben dus heb maar weer wat gekloot. en wat een raar formaat van afbeeldingen kweet het het chrome is te licht en de banden te donker (om de banden helemaal te kunnen zien) Bewerkt: 31 maart 2011 door EXIT Reageren
Puma Geplaatst: 31 maart 2011 Rapport Geplaatst: 31 maart 2011 Het chroom is te licht en de banden zijn te donker (en te hoekig) . Voor de rest ziet-ie er gewoon goed uit, niets op aan te merken. Reageren
SWYV Geplaatst: 1 april 2011 Rapport Geplaatst: 1 april 2011 ik zou de chrome textures donkerder maken en banden textures lichter maken (een auto banden zijn niet zwart maar rubbergrijs) maar ik zou ook sjieker vinden als de wielen kleiner zijn en een beetje meer bij de wielkassen komen want nu is het net een jeep dat de hemel wilt bereiken maar sjieke project is het wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.