Jump to content

Hoe bestuur je Vliegtuig?


jetpackgang

Recommended Posts

Hoe bestuur je vliegtuig, Ja zon kleintje of zo'n jet of die hele grote in die garage, hoe bestuur je die dingen voor PC?

Want ik kom nooit recht op de Baan, want ik kan niet vinden, hoe je kan sturen enzo..

Alvast bedankt !

Link to comment
Delen op andere websites

Je uitleg klopt niet Ultimate-Killer, want er is wel degelijk een verschil tussen Q en E en A en D. Met Q en E ga je naar links en rechts met je staartroer, dus je hoogte blijft hetzelfde, maar dan een andere richting op. Met A en D (of de pijltjes links en rechts) ga je naar lniks en rechts door weliswaar een bocht te nemen, dus je vliegtuig kantelt om het zom maar te zeggen.

Met W (pijltje omhoog) ga je naar voren en met S (pijltje omlaag) rem je.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Jesperkaj al zei, stuur je met Q&E het staartroer. Hiermee kun je gemakkelijk een bocht maken, vooral op de grond. ;)

Staartroer:

220px-Ayaw.gif

Met W&S laad je de motoren harder of zachter draaien. Met andere woorden je kunt vooruit en achteruit (laatste enkel op de grond).

Met A&D (En ook de pijltjes links en rechts, maakt niet uit welke je gebruikt) beweeg je de rolroeren op de vleugels.

Rolroeren:

220px-Aileron_roll.gif

Met pijltjes omhoog en omlaag beweeg je het hoogteroer.

Hoogteroeren:

220px-Aptch.gif

Door dit een beetje te oefenen krijg je het vanzelf onder de knie. ;)

Plaatjes zijn overigens eigendom van Wikipedia, maar in GTA werkt het principe gewoon hetzelfde.

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe ik vlieg is gewoon W en S voor voor en achter te gaan

En Q en E om een beetje te sturen

En de pijltjes <- en -> om te sturen enzo

Oke, en hoe trek je je wielen in? Want dat kan ik niet vinden, en dat vliegt een beetje lastig.. heel veel zeggen dat het de + toets is, maar die doet het niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe ik vlieg is gewoon W en S voor voor en achter te gaan

En Q en E om een beetje te sturen

En de pijltjes <- en -> om te sturen enzo

Oke, en hoe trek je je wielen in? Want dat kan ik niet vinden, en dat vliegt een beetje lastig.. heel veel zeggen dat het de + toets is, maar die doet het niet...

met de 2 meestal trouwens bij sommigen vliegtuigen kunnen de wielen niet in maar komt er rook achter het vliegtuig uit

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe ik vlieg is gewoon W en S voor voor en achter te gaan

En Q en E om een beetje te sturen

En de pijltjes <- en -> om te sturen enzo

Oke, en hoe trek je je wielen in? Want dat kan ik niet vinden, en dat vliegt een beetje lastig.. heel veel zeggen dat het de + toets is, maar die doet het niet...

met de 2 meestal trouwens bij sommigen vliegtuigen kunnen de wielen niet in maar komt er rook achter het vliegtuig uit

Het is de + toets op het nummeriek toetsenbord.

Link to comment
Delen op andere websites

met de 2 meestal trouwens bij sommigen vliegtuigen kunnen de wielen niet in maar komt er rook achter het vliegtuig uit

Het is de + toets op het nummeriek toetsenbord.

Het is beide. Numpad + en de normale 2 trekken de wielen in indien dat mogelijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...