Dotz Geplaatst: 31 december 2010 Rapport Geplaatst: 31 december 2010 (bewerkt) Bedoeling van het topic lijkt me duidelijk , post hier een lijstje van de games die jij graag zou willen hebben of gaat halen binnenkort. Ik trap af met mijn (vrij groot) lijstje! Update 29-01-'11 God of War II - Ps2 Ratatouille - Ps2 ( ) Just Cause - Ps2 Mega Man X7 - Ps2 Mega Man X8 - Ps2 Tony Hawk's Pro Skater 3 - Ps2 Star Wars The Force Unleashed - Ps2 Zelda a Link to the Past - SNES Deze games wil ik ook nog eens gaan kopen. Maar deze bestel ik denk ik pas over een paar weken, het enige dat ik zeker weet ik dat ik ze bestel! Waarschijnlijk volgend jaar ofzo (jemig, ''volgend jaar'' dat lijkt wel een eeuwigheid!). Bewerkt: 29 januari 2011 door Dotz Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 december 2010 Rapport Geplaatst: 31 december 2010 (bewerkt) Gears of War 3 - Xbox 360 Sims 3 - Xbox 360 Fifa 12 - Xbox 360 Elder Scrolls IV Skyrim - Xbox 360 Nieuwe GTA - Xbox 360 Meer voeg ik nog toe. Bewerkt: 13 januari 2011 door NickOwnage Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Donkey Kong Country Returns (Wii) Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth 2 (DS) Reageren
Hayte Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Portal 2 moet en zal ik kopen. Misschien Test Drive Unlimited 2, en ik denk dat ik Mass Effect 2 maar ga "kopen". De rest zie ik wel, games vallen mij de laatste tijd eigenlijk vrijwel alleen maar tegen. (vandaar ook dat "kopen") Oh, m'n broertje wilt trouwens LittleBigPlanet 2 kopen Reageren
Miek Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 (bewerkt) => Gran Turismo 5 => F1 2011 (september) @Hayte : best geniale game hoor. Een speler slaagde onlangs een werkende 16-bit PC te maken in LBP 2. Een PC in een PC dus Bewerkt: 2 januari 2011 door Miek Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 (bewerkt) L.A. Noire Bully: Scholarship Edition* The Sims 3 Zou fijn zijn.. *Heb hem Bewerkt: 4 januari 2011 door TekaLoca Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Ik heb niet zoveel op mijn wenslijst: - L.A. Noire - De nieuwe Max Payne, hoop dat ie dit jaar uit gaat komen. - En ik moet een nieuw schijfje van Red Dead Redemption op de kop tikken, want die is helaas overleden. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 (bewerkt) Best veel eigenlijk - LittleBigPlanet 2 - Killzone 3 - The Elder Scrolls V: Skyrim (Duurt helaas nog even) Bewerkt: 9 januari 2011 door Reinier93 Reageren
commando Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Mass Effect 3, Hitman 5, The Witcher 2, Battlefield 3 & ofc GTA5... het duurt allemaal nog een tijdje, maar voor de rest heb ik geen games op mn verlanglijstje / op het oog Reageren
NandroDavids Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 GTA Liberty City Stories (PS2) GTA Vice City Stories (PS2) Assassin's Creed Brotherhood (360) De eerste twee móet ik echt nog hebben, want anders is dat toch een te groot gemis in m'n GTA-carrière. Moet er wel speciaal een PS2 voor gaan aanschaffen, maar dat kost tegenwoordig toch bijna niets meer. Zodra ik een andere kamer heb waar ik m'n tv ook neer kan zetten is 't de bedoeling om die aankoop te doen En AC Brotherhood moet ik na AC2 ook absoluut nog spelen. AC2 is één van de beste games die ik de afgelopen jaren heb gespeeld en het vervolg daarvan, in Rome nog wel, moet ik echt ervaren hebben. Maar daarvoor heb ik de hoop op m'n broertje gevestigd: ik heb geen 360, hij wel, en op termijn gaat 'ie deze game ook wel halen. Kan ik me in de weekenden dat ik thuis ben ook weer vermaken Reageren
Tomeken Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Hier is het wachten op GTA 5. Ik ben niet iemand die uitkijkt naar een bepaald spel. Ik koop meestal een spel als ik weet dat men vrienden dat spel ook spelen. Reageren
PrioX Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 (bewerkt) De enige games die ik nog echt wil hebben zijn: L.A. Noire En hopelijk de volgende Grand Theft Auto Max Payne 3 Ik ben gewoon al een jaar aan het popelen voor een nieuwe GTA Bewerkt: 10 januari 2011 door PrioXCoMBo Reageren
matt Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 De nieuwe GTA (mits Rockstar 'm deze keer zorgvuldiger port naar de PC, zodat mensen zonder NASA-uitrusting ook kunnen spelen); Minecraft Verder kijk ik wel wat er wel en niet uit komt. Reageren
thug Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 resistance 3 maar dat is nog ff wachten tot september Reageren
Mark B. Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Bedoeling van het topic lijkt me duidelijk , post hier een lijstje van de games die jij graag zou willen hebben of gaat halen binnenkort. Ik trap af met mijn (vrij groot) lijstje! God of War I - Ps2 God of War II - Ps2 Prince of Persia Trilogy - Ps2 Sonic Unleashed - Ps2 Sonic Heroes - Ps2 Shadow the Hedgehog - Ps2 Ratatouille - Ps2 ( ) Just Cause - Ps2 Mega Man X7 - Ps2 Mega Man X8 - Ps2 Deze games wil ik ook nog eens gaan kopen. Maar deze bestel ik denk ik pas over een paar weken, het enige dat ik zeker weet ik dat ik ze bestel! Waarschijnlijk volgend jaar ofzo (jemig, ''volgend jaar'' dat lijkt wel een eeuwigheid!). Destroy all Humans! - Ps2 Destroy all Humans! 2 - Ps2 Manhunt (1) - Ps2 Zelda a Link to the Past - SNES Sonic Mega Collection + - Ps2 Sonic Gems Collection - Ps2 Speel jij tegenwoordig al op de PS2?? Mijn lijst dan: Killzone 3 (duuuh) L.A. Noire Deus Ex: Revolution Ghost Recon: Future Soldier Elder Scrolls V: Skyrim Brink (twijfelgevalletje) Kortom, daar gaat m'n geld (en tijd overigens ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.