Jump to content

SOTM Stemtopic - Thema: Superheroes

Recommended Posts

Geplaatst:

Het stemmen kan beginnen. Helaas niet zoveel inzendingen als verwacht, maar gelukkig genoeg om tegen elkaar te kunnen strijden! De ingezonden signatures zijn hier te bekijken. Bedankt voor jullie inzendingen. ;)

De winnaar krijgt zijn ingezonden signature 1 maand lang boven aan het Graphics forum te zien!

Succes deelnemers! Stemmen doe je zo:

[b]Naam:[/b] (verplicht)
[b]Waarom:[/b](niet verplicht)

Geplaatst: (bewerkt)

Naam: Silverbyte

Waarom: Wederom een prachtige signature van de nieuwste Graphics moderator.

Edit: Mijn stem blijft onveranderd nu Kloep z'n signature er ook bij staat. ^^

Bewerkt: door Hanneswasco
Geplaatst: (bewerkt)

Waarom: Het onderwerp is Superheroes. De signature van Silverbyte straalt actie uit. Je ziet gewoon, dat is er één van de goeien, een echte superheld. Voordat ik mijn commentaar geef op die van TH moet ik zeggen, TH, prachtig gemaakt, ik kan het zelf helemaal niet. Maar er staat een vrouw, punt uit. Ik vind niet dat ze iets uitstraalt, ze kan zo in een reclame voor maandverband.

[table=border]Edit[/table] Heb nu ook die van Kloep gezien, blijf toch bij m'n eerste besluit. Kloep heeft ook een mooie gemaakt, maar ik vind de gele achtergrond juist niet zo mooi als de lucht van Silverbyte.

@TomHagen: Wat ik bedoel is dat als ik een contest over superhelden zie, ik ook een superhelden-actie verwacht. Had Silverbyte een plaatje van Superman die in de rij bij de bakker staat, dan had ik ook niet voor hem gekozen.

Bewerkt: door guardian1980
Geplaatst:

Waarom: Prachtig! Ik vind Superman maar een oppervlakkige dwaas, maar zijn reputatie is iets omhoog gegaan door deze sig. :)

@guardian1980 ouwe man, je moet de film Watchmen maar eens kijken. ^^

Geplaatst:

Naam: Kloep

Waarom: Rood, blauw én geel in één signature en tóch ziet het er heel goed uit. Knap gedaan!

Geplaatst:

Naam: Kloep

Waarom: De kleuren maken deze signature erg mooi, en dat is ook de reden dat ik voor jouw signature gekozen.

Geplaatst:

Naam: TomHagen

Waarom: Deze signature is gewoon het fijnste om naar te kijken. :puh:

Geplaatst:

Waarom: Ten opzichte van de andere ingezonden signatures vind ik die van Silverbyte toch wat frisser uitstralen. Qua kleuren heb je het goed weten te combineren, ook je effecten vind ik niet misplaatst en komen erg goed over op de blauwe achtergrond. Het transparante boogje linksboven had van mij alleen niet gehoeven.

Geplaatst:

Waarom: Het is gewoon de mooiste. Naar mijn mening zit er het meeste actie in wat in dit type signature toch wel moet. :)

Geplaatst:

Silverbyte is de gelukkige winnaar en krijgt zijn ingezonden signature 1 maand lang boven aan het Graphics forum als header te zien. Alle andere deelnemers, ontzettend bedankt voor jullie deelname en niet te vergeten, de stemmers voor het stemmen natuurlijk.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...