Mrkwark Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Hoi Ik ga mijn harddrive er uit hallen en voor een nieuwe van een tera maar alls je de savegames over zet naar die harddrive kan je die dan nog draaien met de trofhien the halen ? en kan je want ik weet dat niet zeker of je nog op je oude account kan ? ( op die nieuwe harddrive) Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Hoi Ik ga mijn harddrive er uit hallen en voor een nieuwe van een tera maar alls je de savegames over zet naar die harddrive kan je die dan nog draaien met de trofhien the halen ? en kan je want ik weet dat niet zeker of je nog op je oude account kan ? ( op die nieuwe harddrive) Je bedoelt je PSN account he? Ja dat kan en die savegames kan ook maar van trophies weet ik niet :S Reageren
Hayte Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Is een terabyte niet overdreven veel? Weet overigens wel dat je een laptop HDD nodig hebt, van 2.5" dus. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Is een terabyte niet overdreven veel? Weet overigens wel dat je een laptop HDD nodig hebt, van 2.5" dus. BiglifeRPG bedankt maar nu nog de trophy's en hayte michien vind jij het over dreven maar ik will dat mijn ps3 tje niet allweer vol is want deze moet er permanent in blijven Reageren
Thundercover Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Staan de trophies niet in de database van Sony? Het lijkt me sterk dat ze op je harde schijf bewaard worden. Verplaatst naar Consoles & Game Events. Reageren
Velaro Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 (bewerkt) Staan de trophies niet in de database van Sony? Het lijkt me sterk dat ze op je harde schijf bewaard worden. Verplaatst naar Consoles & Game Events. Inderdaad. Doordat mijn PS3 kapot ging, was ik al mijn bestanden kwijt, inclusief savegames. Als je echter met je nieuwe HDD/PS3 inlogt met het account, worden alle throphies opgehaald op het internet. Je moet ze wel synchroniseren voordat ze online worden opgenomen door de database van Sony. Dus dat even doen, voordat je de HDD vervangt. Bewerkt: 2 januari 2011 door Velaro Reageren
Mrkwark Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 bedankt dat lucht op zeg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.