Jump to content

BF Play 4 Free

Recommended Posts

Geplaatst:

Gewoon aanmelden voor de beta via de site, dit kan nog steeds. Uiteindelijk zal iedereen die zich aanmeld gewoon een key krijgen.

Geplaatst: (bewerkt)

lijkt mij gewoon een Bf2 copy :puh:

ikzelf heb er nog geen key van ontvangen, en ik denk ook niet dat iedereen er 1 krijgt...

Bewerkt: door commando
Geplaatst:

Ik heb wel al een key (al een poosje). Het klopt het zijn dezelfde maps als BF2, alleen nu is het een grote multiplayer.

Het kan zijn dat je zomaar een key krijgt, want ik had me aangemeld en duurde een poosje voordat een key kreeg, toen online ging waren al vele mensen die al langer een key hadden, dus het is gewoon afwachten.

Geplaatst:

ikzelf heb er nog geen key van ontvangen, en ik denk ook niet dat iedereen er 1 krijgt...

Je kunt ook die Facebook account van hun in de gaten houden. Soms posten ze daar ook wel eens keys op, en de eerste 100 mensen die hem gaan registreren hebben dan geluk.

Zelf heb ik ook een key gekregen, ik heb hem één keer gespeeld. Ik ben dan wel een beetje kleurenblind(gelukkig niet extreem), maar toch vind ik het exact Battlefield 2. Er zijn een paar extra laddertjes, en wat extra hekwerk. Maar voor de rest exact Battlefield 2.

Geplaatst:

Je kunt ook die Facebook account van hun in de gaten houden. Soms posten ze daar ook wel eens keys op, en de eerste 100 mensen die hem gaan registreren hebben dan geluk.

Zelf heb ik ook een key gekregen, ik heb hem één keer gespeeld. Ik ben dan wel een beetje kleurenblind(gelukkig niet extreem), maar toch vind ik het exact Battlefield 2. Er zijn een paar extra laddertjes, en wat extra hekwerk. Maar voor de rest exact Battlefield 2.

gewoon bf2 verder doen dus :bonk:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Mja het is maar net waar je van houdt :puh: Iedereen ervaart het op zijn/haar eigen manier natuurlijk. Naast dat is het natuurlijk een beta versie, maar wat ik tot nu toe heb gezien is het vrijwel exact BF2 met hoge grafische settings en wat extra laddertjes en hekjes :puh:

• 4 weken later...
Geplaatst:

Mja het is maar net waar je van houdt :puh: Iedereen ervaart het op zijn/haar eigen manier natuurlijk. Naast dat is het natuurlijk een beta versie, maar wat ik tot nu toe heb gezien is het vrijwel exact BF2 met hoge grafische settings en wat extra laddertjes en hekjes :puh:

ja inderdaad. Helaas loopt ie bij mij altijd vast, omdat het via het internet moet starten.

maar ja, ik vind het zelfs nog iets minder dan BF2 ( veel minder mappen )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...