Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Allereerst moet ik zeggen dat het jammer is dat ze alleen is, ze had best even langs mogen komen ofzo..

Goed, ik vind het zeer goed gelukt. De achtergrond is mooi en rustig, de kleuren passen bij de render. De effecten die je gebruikt hebt zijn erg kalm, wat ook zeer goed bij de render past. Daarnaast vind ik het effect boven op de schouder van haar ook mooi. Het valt niet op, maar het is zeer mooi om naar te kijken. Het effect 'achter' haar, dat bruine, vind ik alleen wat raar :puh: Ziet er niet echt smakelijk uit, haha. Dan de tekst. Deze vind ik nogal opvallend, als je er naar kijkt valt de tekst meteen op. Ik denk juist dat het de bedoeling is dat de render opvalt, en niet de tekst. Misschien dit nog een beetje verwerken in de achtergrond (inblenden).

Zeer goed gelukt. 8/10

Geplaatst:

Allereerst moet ik zeggen dat het jammer is dat ze alleen is, ze had best even langs mogen komen ofzo..

Goed, ik vind het zeer goed gelukt. De achtergrond is mooi en rustig, de kleuren passen bij de render. De effecten die je gebruikt hebt zijn erg kalm, wat ook zeer goed bij de render past. Daarnaast vind ik het effect boven op de schouder van haar ook mooi. Het valt niet op, maar het is zeer mooi om naar te kijken. Het effect 'achter' haar, dat bruine, vind ik alleen wat raar :puh: Ziet er niet echt smakelijk uit, haha. Dan de tekst. Deze vind ik nogal opvallend, als je er naar kijkt valt de tekst meteen op. Ik denk juist dat het de bedoeling is dat de render opvalt, en niet de tekst. Misschien dit nog een beetje verwerken in de achtergrond (inblenden).

Zeer goed gelukt. 8/10

Ik zal de tekst wat gaan blenden, dat paarse achter haar haar weghalen, meer het was eigenlijk een stock, de orginele zal ik er ook wel bij zetten (thx to cabbie voor het mooie female pack)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...