Jump to content

Hoe kun je de online text-chat aanzetten?


OscarPownedYou

Recommended Posts

Weet iemand hoe dat werkt? Ik krijg een melding dat het niet kan ofzo.

Standaard druk je op Y om met iedereen te chatten. Wil je enkel met je team chatten? Dan druk je standaard op U. Als je deze toetsen wilt veranderen, dan kan je dat uiteraard doen (ga daarvoor naar het pauzemenu onder het kopje Controls en klik daar op Custom Mapping).

Ik hoop dat ik hiermee je vraag beantwoord heb, want erg veel informatie geef je niet?

Verplaatst naar GTA IV Multiplayer.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk heb je dan last van het volgende probleem:

1)Ik heb bij de chat een Probleem als ik op Y klik voor de chat komt er op te staan ''You do not have sufficient Priveliges for network text chat''

En dat los je als volgt op:

Je moet ergens inloggen met XBox Live o.i.d. (ook als je het op de PC hebt). Daar moet je Text Chat op 'Everyone' zetten in plaats van op 'Friends Only'.

Eerst ga je naar http://live.xbox.com/en-US/default.aspx

Nu moet je waarschijnlijk eerst inloggen met je Windows LIVE ID (e-mail). Daarna klik je op Family Settings. Als je een child account hebt zal een van je ouders hier moeten inloggen met de e-mail en het wachtwoord dat gebruikt werd bij het maken van het child account.

Vervolgens vink je 'Everyone' aan bij Voice and Text en klik je op Save onderaan de pagina.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...