Jump to content

Xbox 360 Xenon RROD

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja 't is zo ver na 5 jaar game plezier heeft mijn Xbox 360 Xenon Launch Console de Rrod gekregen :(

Voor mensen die niet weten wat de RROD is nou dit is t:

360-red-ring-of-death-rrod.jpg

Ik heb hier nog wel een Jasper Elite maar ik zou die Launch Console graag weer gratis aan de praat willen krijgen :)

Heeft iemand tips??

Geplaatst:

Dit heb ik ook gehad en ik raad je dit aan:

1. Probeer Microsoft te bellen met je probleem. Misschien krijg je een gratis reparatie.
  2. Haal alle kabels uit je Xbox behalve de kabel die je in het stopcontact doet. Koppel ook alles los (zoals je harde schijf, joystick etc. Zet je Xbox aan en druk dan gelijk 10 seconde op de reset knop. Dat is het hele kleine knopje naast de memory unit. Wanneer je dat hebt gedaan laat je de reset knop los en zet je de Xbox uit. Doe nu enkel de kabels er terug in en zet hem dan weer aan. Als alles goed is doet hij het dan weer. In sommige gevallen is dat niet zo en moet je toch echt met Microsoft contact zoeken.
  3. Dit filmpje raar ik je aan om even te kijken.

Geplaatst:

Welke foutcode (Secondary Error Code) krijg je?

Je kunt die op de volgende manier zien:

-Zet je 360 aan tot je de RROD krijgt

-Blijf de sync-knop inhouden

-Duw op de eject-knop, je krijgt nu het eerste cijfer van de foutcode

-Duw nogmaals op de eject-knop, je krijgt nu het tweede cijfer

-Duw er nog een keer op, nu krijg je het derde cijfer

-En nog een keer duwen voor het vierde cijfer, denk er aan dat je de sync-knop tot en met deze stap ingedrukt moet houden.

Als je op de eject-knop duwt en je krijgt 4 knipperende lampjes betekent dat 0, 1 knipperend lampje is 1, 2 knipperende lampjes staan gelijk aan 2 en 3 knipperende lampjes staan gelijk aan 3.

Geplaatst: (bewerkt)

Error 0012 A.K.A Overhitten

BTW gratis reparatie krijg ik niet want die console is van de launch en dus 5 jaar oud :puh:

Geen van de bovenstaande dingen werkt :(

BTW die towel trick doe ik niet want dat werkt wel maar je xbox is dan wel verneukt :S

Bewerkt: door BiglifeRPG
Geplaatst:

Echt waar he weer al een probleem met die kut Blu-ray speler.

ik heb 2 oplossingen

1. Koop Playstation 3 Slim

2. Donder je PS3 in de prullenbak en koop Xbox 360

Echt waar he weer al een probleem met een RROD op die Xbox.

Ik heb 2 oplossingen:

1. Koop een nieuwe 360.

2. Donder je 360 in de prullenbak en koop een PS3.

Maargoed, even zonder gekheid. Van stilzitten en roepen op een forum dat ie stuk is, wordt 'ie echt niet beter van.

Bel in de eerste plaats eens met Microsoft, wat zij voor je kunnen betekenen. Wss moet je hem dan opsturen, en als hij niet gerepareerd kan worden, krijg je een opgelapte 2e hands, geloof ik. (Not sure, weet niet hoe de gang van zaken bij Microsoft is.)

Of zoek op Marktplaats of whatever naar beunhazen die een RROD repareren tegen een (kleine) vergoeding. Dit geeft echter geen garantie op volledig herstel, en hij kan ook zomaar weer kapot gaan.

Als laatste kan je gewoon een nieuwe kopen, en als je geen afstand van je launch console wil doen, zet je die maar mooi in de vitrinekast, zodat je er nog regelmatig naar kan kijken. :)

Geplaatst:

Mijn vaders 360 was ook van de launch (flut ding zonder HDMI), maar toen die vorig jaar zin had om rode lampjes te vertonen werd hij gewoon gerepareert door Microzacht.

Geplaatst:

Mijn vaders 360 was ook van de launch (flut ding zonder HDMI), maar toen die vorig jaar zin had om rode lampjes te vertonen werd hij gewoon gerepareert door Microzacht.

Ik heb MS gebelt die zeggen dat t geld kost omdat die buiten de garantie valt ik zal straks ff X-Clamp fix proberen :)

Geplaatst:

Hoe duur is die reparatie dan? Als de prijs meevalt zou ik het gewoon door microsoft laten repareren. Is stukken veiliger dan het door iemand van bijvoorbeeld marktplaats het te laten repareren.

Geplaatst:

Hoe duur is die reparatie dan? Als de prijs meevalt zou ik het gewoon door microsoft laten repareren. Is stukken veiliger dan het door iemand van bijvoorbeeld marktplaats het te laten repareren.

zelf al gefixt met x clamp :D

Geplaatst:

Heb je ook nieuwe koelpasta op de GPU gedaan?

Geplaatst:

Dat zien we zo denk ik :puh:

Geplaatst:

Dat zien we zo denk ik :puh:

Ja natuurlijk xD en intercooler erop gezet :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...