MJ_Forever Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Hey, ik maak graag mix'en van liedjes met Virtual DJ. Ik ben al redelijk gevorderd, maar ik zoek nog wat overgangen en titels van goede dance/housemuziek De muziek in een lijst zetten, en geen posten met 1 of 3 titels. Greetz, MJ_Forever Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Hey, ik maak graag mix'en van liedjes met Virtual DJ. Ik ben al redelijk gevorderd, maar ik zoek nog wat overgangen en titels van goede dance/housemuziek De muziek in een lijst zetten, en geen posten met 1 of 3 titels. Greetz, MJ_Forever Met house kan je gwn om de 8 tellen je crossfader overgooien en je hebt een overgang. Reageren
flippie13 Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Dus je wilt zelf mixen maken met kant en klare overgangen? Reageren
MJ_Forever Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Dus je wilt zelf mixen maken met kant en klare overgangen? Nee ik zoek hoe je nog goede overgangen kunt maken... Reageren
Daantja Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 gewoon geen house maar HARDSTLYE :Y Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 (bewerkt) gewoon geen house maar HARDSTLYE :Y Alhoewel ik voor 100% achter je mening sta is het probleem er dat niet iedereen zich in onze muzieksmaak interresseert. @ MJ Forever, Gewoon veel oefenen. Met VDJ zul je veel zelf moeten beatmatchen aangezien de "Sync" knop nogal waardeloos is. Gebruik ook geen radio edits, maar volledige tracks. Bewerkt: 3 januari 2011 door S-te-Fan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.