Abydox Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 hey mensen, ben al een tijdje bezig met gta san andreas, en vroeg me af waar ik ergens de bullet (auto) kan vinden. ik weet dat je hem krijgt als je zilver hebt bij de driving school maar, die krijg ik niet gehaald. weet iemand of hij ergens anders makkelijk te vinden is?? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Kijk is in onze mooie GTA San Andreas Walkthrough: faq.gtasanandreas.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Abydox Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Kijk is in onze mooie GTA San Andreas Walkthrough:faq.gtasanandreas.nl oohw w8 sorry helemaal overheen gekeken, had al in de walkthrough gezocht, maar wist neit dat location clickable was toch bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Kijk is in onze mooie GTA San Andreas Walkthrough:faq.gtasanandreas.nl oohw w8 sorry helemaal overheen gekeken, had al in de walkthrough gezocht, maar wist neit dat location clickable was toch bedankt Ja in de walktrough en hier is het om percies te zijn:De bullet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Bullets rijden ook vaak in Las Venturas. Ik weet alleen niet of je in dat deel bent, maar daar zie je de mooiste auto's rond rijden onder anderen ook Bullet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.