dn_mathias Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 hallo, weet er iemand wat de beste versie is om te modden ? ik wil het is proberen alvast bedankt Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 SA neem ik aan? De beste versie is v1.0 maar ,t maakt eigelijks niet zoveel uit V1.0 kan je makkelijker modden dat wel want bij V2.0 moet je Downgraden en bij Cleo 4 Compact_exe gebruiken Maar ,t maakt niet zoveel uit dus Reageren
zwierd Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 @ hierboven, ik denk dat hij bedoelt welke je het beste kan modden uit gta sa, gta vc, of lc Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Dan denk ik Toch SA daar zijn de meeste mods voor Reageren
dn_mathias Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 ja ik bedoel gt sa maar ik kan niet met v1.0 modden telkens als ik in het voertuig wiil stappen dat ik gemod heb dan verrschhijnt er gta_sa.exe werkt niet meer kan iemand miiij helpen? Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 ja ik bedoel gt sa maar ik kan niet met v1.0 modden telkens als ik in het voertuig wiil stappen dat ik gemod heb dan verrschhijnt er gta_sa.exe werkt niet meer kan iemand miiij helpen? Maak er even een topic over en zet er in: Wat voor mod heb je geinstaleert enz Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 ja ik bedoel gt sa maar ik kan niet met v1.0 modden telkens als ik in het voertuig wiil stappen dat ik gemod heb dan verrschhijnt er gta_sa.exe werkt niet meer kan iemand miiij helpen? Mag ik vragen met welk programma jij carmods toevoegt? Het kan zo zijn dat je namelijk nog SAMI gebruikt en daarmee krijg je vaak crashes, een oplossing hiervoor is IMG-Tool 2.0. Ook kan het zo zijn dat er foute mods tussen zitten die crashes veroorzaken, maar ik neem aan dat dat niet het geval is aangezien jij het bij elke carmod krijgt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.