Jump to content

Samp 0.3D


Morph1

Recommended Posts

Blijkbaar heeft het SA-MP team geen zin meer in rust. ik kwam op de site en toen zag ik dit:

post-112290-129390899777.png

(srry maar die hamburger moest er effe bij :D)

ik heb toen verder een beetje rondgezocht maar ik heb helemaal niets gevonden, niet op de forums, niet op de site zelf en ook niet een filmpje op youtube. verder hou ik dit topic bij als ik meer weet.

edit: en het is weer weg op de site:S

Bewerkt: door Morph1
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: YAHOO!!!Custom objects in sa-mp?

Dat is al een tijdje zo hoor. :puh: Maar naar het schijnt kan je nu ook je eigen custom skins toevoegen voor peds en vehicles (die al standaard in SA zitten), dus daar ga ik binnenkort wel handig gebruik van maken.

Ik vind het wel uitzonderlijk laag van Kye om alle nieuwe custom objects van een bepaald persoon uit SA-MP te verwijderen, omdat de persoon die ze gemaakt heeft uit het beta team is gestapt. Dit is alles wat er nog over is als je de nieuwe R2 update download: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Samp_objects . Ik blijf dus nog even bij R1 en doe alle objects die ik gebruik wel in een eigen img archief. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Quote

[...] some new content in the next version of SA-MP (0.3d) - which hopefully won't take too long to be available.

Last edited by Kalcor; 02/01/2011 at 03:38 PM.

het is weer weggehaald en het staat ook niet meer op de site :S

Bewerkt: door Morph1
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...