-Matthijs- Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Ja! Nieuwe sig, eindelijk. Kan me de laatste niet eens meer herinneren. Rate/Hate/Masturbate! Reageren
flippie13 Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Rate/Hate/Masturbate! Done.. -Goed, en dan nu over de sig- Erg mooie signature Matthijs Die 'kreukels' (?), met name onder de tekst, is dit met een effect/brush gedaan, of is dit een stock afbeelding? :$ Want ik vind het wel errug geyl :$ Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Bedankt voor je reactie! Het was een afbeelding van wolken. Smudgen, sharpen, smudgen, sharpen. Repeat. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Ik vind hem wel meevallen, ik vind hem een beetje saai. Ik vind dat de sig erg veel diepte mist. Dit kan denk ik opelost worden door de achtergrond een beetje te burnen. ook vind ik dat je iets aan het licht moet werken. Ik kan niet precies uitleggen hoe maar je moet iets aan het licht bij je focal doen. De tekst vind ik daarentegen top geplaatst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.