ceejee Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 yo! ik kan nog geen missies opnieuw doen in TBOGT is dat maar van een bepaalde missie ? of moet je eerst heel de story line uitspele ??? Reageren
Svenie Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 (bewerkt) yo! ik kan nog geen missies opnieuw doen in TBOGT is dat maar van een bepaalde missie ? of moet je eerst heel de story line uitspele ??? Je laatste zin is correct. Pas na het voltooien van de laatste missie Departure Time heb je de mogelijkheid om via je mobieltje missies opnieuw te spelen. Edit hieronder: mijn excuses, ik zag niemand in het topic. Bewerkt: 1 januari 2011 door Svenie Reageren
PrioX Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 (bewerkt) Je moet eerst alle missie gedaan hebben Zie hier de lijst van alle missies Edit: Svenie was me voor Bewerkt: 1 januari 2011 door PrioXCoMBo Reageren
ceejee Geplaatst: 1 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 yo! ik kan nog geen missies opnieuw doen in TBOGT is dat maar van een bepaalde missie ? of moet je eerst heel de story line uitspele ??? THX !!! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Het blijft natuurlijk leuk om de missies overnieuw te spelen, maar het heeft ook een functie. Als je een missie hebt gehaald krijg je daarvoor een bepaalde score, nu is het de bedoeling dat je je score steeds weer kunt verbeteren. Als je een score van 100% hebt gehaald heb je de missie zo goed als uitgespeeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.