iefen Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 (bewerkt) hoi, ik heb dus een probleem, niet alleen ik maar ook lennart1995. Wij hebben dus de beta van Test Drive Unlimited 2 geïnstalleerd alles gedaan hoe het moet maar als we op de snelkoppeling drukken (testdrive2.exe) opent hij dus bij mij een zwart scherm en na 2 seconden staat er dat scherm van raport verzenden. ik heb al van alles geprobeerd. updates/drivers verwijderd/updated/ alle comptabiliteit instellingen geprobeerd maar niks werkt. wat ik heel soms heb is dat ik onder in heel ff voor minder dan 1 sec het laad schermpje zie zoals dit: 0.00 - 0.01 links onderin alsjeblieft help ons Greetz, Iefen Bewerkt: 2 januari 2011 door iefen
Donald F. Duck Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 (bewerkt) Ik weet niet of dit het probleem is, maar ik start altijd op met de 'UpLauncher.exe' die in de TDU2 map zit, dan krijg ik zo'n schermpje met nieuws, updates enzo, dan laat ik dat zijn werk doen, druk ik op Play, en kan ik spelen. Edit: Als ik via die Play knop start krijg ik ook de intro's zoals in het filmpje (van 0:00 tot 0:35) Bewerkt: 2 januari 2011 door Donald F. Duck
iefen Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 ja nu heb ik hem niet helemaal eerlijk maar dat heeft hier dus niks mee te maken uplauncher werkt dus niet voor deze versie
Hayte Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Je wandelt hier toch wel lang genoeg rond om te weten dat wij niet helpen met illegaal verkregen spellen?
iefen Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 dat weet ik ook wel maar als ik hem dus strax legaal koop krijg ik dit probleem ook dus dan kan ik het maar beter nu fixen tog?
Hayte Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Waarom zou hij dan niet werken? Je vergelijkt nu een illegaal verkregen betá versie met een legaal gekochte volledig spel...
Recommended Posts